16 Aralık 2018 Pazar

2018 Pantene Altın Kelebek Ödül Töreni


Merhaba!
Uzun zamandır bir ödül töreni yazısı paylaşmamışken fırsat bu fırsat dedim ve Pantene Altın Kelebek hakkında biraz da ben konuşayım istedim. İyi mi ettim bu yazıyı yazmaya başlayarak inanın bende bilmiyorum. İçimden bir ses bir kaç satır sonra pişman olmaya başlayacağımı söylüyor.

Zorlu Psm'de gerçekleşen törenin basın ayağı Hürriyet'ti. Açıkçası önce şunu söyleyerek başlamak istiyorum. Bu kadar büyük, Türkiye'nin en prestijli ödül töreni diye lanse edilen bir organizasyonun fotoğrafları daha kötü olamazdı. Yeminle bloggerların çalıştığı fotoğrafçılar bile çok daha iyi. Görsel bulmakta o kadar zorlandım ki...



Bari sen yapmasaydın be Serenay!
Baştan aşağı Miu Miu giyen Serenay Sarıkaya'nın neresine yorum yapsam bilmiyorum gerçekten. Tarzını çok beğendiğim birini kırmızı halıda böyle görünce hayalkırıklığı yaşadım haliyle. O üstündeki polo yaka crop top kırmızı halıya uygun mu ?
Bence farklılığın da dozu iyi ayarlanmalı.


Üzülerek ikinci marka kurbanı olarakta Hadise'den bahsedicem. Sanırım törende giydiğiyle en çok konuşulan isimlerden biri oldu. Baştan aşağı Dior tercih eden Hadise'nin; bazıları kilosuna, bazıları hasır şapkasına laf etti. Öncelikle törende yaptığı konuşma ayakta alkışlanacak cinstendi ve aslında görüntüsü de konuşmasındaki feminizmi destekleyen cinsten.
Fakat bildiğim kadarıyla kadın rodeocuların kahramanlığına dikkat çekmek için tasarlanmış olan bu görüntüyü doğaldır ki ülkece yabancıladık ve anlamadık. Mesaj olarak güzel olsa da şapkası hem yazlık hem de bu tarz bir törene uygun değil. O etek yerine de fit bir pantolon tercih etseydi göğüsleri fırlamış, sırt yağları çıkmış yorumlarını umursamadığımdan ben beğenirdim.



Aynen Denizcim bu hayatın heycanı meycanı yok!
Bu kadar zayıfladın, evet kabul her kıyafetinde bir alaturkalık oluyor ama Instagram'ına baktım da en azından ortalama seviyede diyebileceğim bir sürü kıyafet giymişsin. Buraya seçe seçe bunu mu seçtin?
Bir kere çanta kırmızı halı çantası değil. Çizmelerin platformu hem alaturka hem de full görüntüyle çok basit duruyor. Üstündeki kürk elbiseyle aynı boyda ya da bir parça uzun olsaydı belki onu sevebilirdim. Deniz Seki'nin elbisesinin pencereleri, kopçaları, fırfırları hem yorucu hem fazla. Maalesef hiç beğenmedim.


Şık, zarif, asil görünmek bu kadar zor olmamalı derken Nebahat Çehre güneş gibi doğdu.
Kürk etolü, her zamanki zarif topuzu, saten elbisesiyle uydurduğu saten çantasıyla çok zarif. Maalesef açık ayakkabının içine çorap olayı bana hala hoş gelmiyor ama o yapınca boynumuz kıldan ince, görmezden geliyoruz. Çok beğendim.



En iyi romantik komedi kadın ve erkek ödüllerini alan Can Yaman ve Demet Özdemir'e geçelim. 
Demet Özdemir'in kıyafetini ilk gördüğümde bana nedense Sarah Jessica Parker'ı anımsattı. Hayal meyal onu böyle bir etekle gördüğümü hatırlıyorum. Neyse; elbise Tuvana Büyükçınar imzalı. Eteğin kumaşını, modelini, üst kısma geçerken ki kemer detayını hatta üstünü de beğendim. Tek söyleyeceğim evet bu tarz derin v dekolteleri (sanırım side boob dekoltesi de var) küçük göğüslü kadınlarda daha modern buluyor ve beğeniyorum ama fotoğraftan mı bilinmez Demet Özdemir'in genel görüntüsü bir garip duruyor. Etek çok ihtişamlı yukarı doğru çıktıkça hoop dümdüz göğüsler.
Saç ve makyajını sevdim. Ayakkabı daha alengirsiz olabilirdi ama buna da okeyim.
Can Yaman için söylediklerim yüzünden kesin linç yiyicem ama duramıyorum. Birincisi kendisinin oyunculuğunu beğenmiyorum. İkincisi kaslandıkça görüntüsü kabalaşıyor ve bu görüntüye seçtiği bu dedem kesimli takım elbisesiyle maalesef çok kötü olmuş. O manasız zincir aksesuar ne alaka? Gözlükleri bir göz rahatsızlığı olduğu için takmış ama neden turuncu?
Kafamda deli sorular Can..


Özge Özpirinççi sanırım ödül alıcam diye periliçe gibi giyinmiş ama bu fikri kendisine kim verdiyse bence bir daha ondan fikir almasın. O saç aksesuarı, o pelerini, boynuna çarpı şeklinde uzanan şeritler o kadar zorlama ki...
Bu "müthiş" elbiseyi kim yapmış diye Instagram'ını stalkladığımda Zeynep Tosun tarafından yapıldığını öğrendim. Saç aksesuarı da Saara Istanbul. Ödülü hakettin ama bence bu kadar kötü görünmeyi haketmedin Özge.


Yine sözün bittiği bir yerdeyim. Neslihan Atagül Doğulu genel olarak beğensem mi beğenmesem mi diye beni düşündüren kadınlardan. Kırolukla coolluk arasında varlığından emin olmadığım bir çizgide görüyorum onu. Geceye Hakan Yıldırım tasarımı neye benzeteceğimi bilemediğim bir tuvaletle katıldı. Göğüs kısmındaki sivri detaylar, yoğun işlemeler, altın rengi her şey çok kötü.
Uzaktan ilk gördüğümde alttaki işlemeleri ananas sanmıştım itiraf ediyorum. Elbise dışında saçına, makyajına, Bulgari takılarına ve özellikle ayakkabılarına bayıldım.


Gecede beğendiğim nadir kişilerden biri olan Nesrin Cavadzade maskülen ve feminen izler taşıyan bir parça seçmiş. Göğüs dekoltesini çok beğendim. Bu kadar iddialı ama modern bir kıyafetin üstüne uğraşılmamış görünen saç seçimine ekstra bayıldım.
Kıyafeti Gülçin Çengel, ayakkabıları Louboutin.



Sanırım Gülben Ergen'in bu kıyafeti Hakan Akkaya'nın öylesine çizip beğenmeyip çöpe attığı bir tasarımdı. Zira Hakan Akkaya'nın bir çok tasarımını beğenen biri olarak bu gördüğümün bir kabus olmasını diliyorum. O çizmeler, o halka küpeler, o saç..
Bence oğlunun ne kadar tatlı ve şık olduğunu söyleyip konuyu kapayalım.



Dilan Çiçek Deniz'in giydiği bu Hakan Yıldırım imzalı elbise şık, zarif ve risksiz. Ben saçı ve makyajıyla bir bütün olarak çok sevdim. Sadece Messika Paris takılarından çok emin değilim ama o da devede kulak.
Aslında daha konuşacak çok isim var ama genel hatlarıyla kıyafet seçimleri o kadar kötü ki ne kendimi ne de sizi bunaltmak istemiyorum.
Bence ülkece bu tarz bir tören düzenlemek ve katılmak için bir kaç fırın ekmek daha yememiz gerekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder