27 Kasım 2018 Salı

Frei Öl - Oil Expert Skincare Oil



Sanıyorum ki çoğumuzun derdi vücudumuzda çeşitli sebeplerden oluşan çatlaklar. Açıkçası yıllardır hem ucuz hem pahalı, hem hazır hem evde bazı ürünleri karıştırarak yapılan ve nihayetinde çatlakları giderdiğini vaad eden şeyler denedim.
Yalan yok hiç birinden sonuç alamadım. Sonrasında kendimi çatlaklarımla sevmeyi öğrendim ve kendi hallerine bıraktım. 

Tabi ki ara ara karşıma çıkan çatlakla ilgili ürünler eskisi kadar olmasa da hala ilgimi çekiyordu. Hatta yaklaşık 2 ay kadar önce Instagram'da bir güzellik merkezinin çatlak gideren bir işlemle ilgili paylaşımına denk gelip fiyatını öğrenince vazgeçmiştim. 
Bugün bahsedeceğim ürün benim yeni tanıştığım Frei Öl markasının Yara- Çatlak ve Leke Yağı. 



Bu arada bendeki rose gold ambalajda ama normal ambalajı böyle değil. Bu markanın yıldönümü kutlaması sebebiyle özel üretim ve tabiki çoğu rose gold ürün gibi çok şık.

Ürün yağ formunda ve haliyle biraz yoğun yapılı. 12 hafta boyunca günde 2 kere kullandığınızda; yara ve dikiş izlerini %72 çatlakları %69, lekeleri ise %33 oranında azalttığı ispatlanmış. Ben ürünü 4 haftadır kullanıyorum. Şimdilik renklerinde solma gözlemledim. Yani eskisi kadar belirgin değiller. Özellikle göbek çevremde oldukça uzun ve kalın, renk olarakta baya belirgin çatlaklarım var. Hala da geçmediler elbette ki ama dediğim gibi belirginlikleri azaldı. Bir de ince ve yeni oluşan çatlaklarda kesinlikle daha belirgin sonuç elde ettim.



Ben yağ formlu ürünleri kullanmayı çok sevmediğim için (vücudumun hiç bir bölgesi emmiyor bu tarz ürünleri ve rahatsız oluyorum) ilk günlerde önyargıyla günde 1 kere sürdüm. Ama şunu da belirtmeliyim normal yağ ürünlere göre emilimi daha hızlı.
Hafif kokulu bir ürün. Belki kokuya hassasiyetiniz varsa etkilenebilirsiniz ama beni rahatsız etmedi.


Bu arada ürünü yüzünüze de kullanabiliyorsunuz. 
Şimdi ben heyecanla ilerleyen zamanlarda gözlemleyeceğim farkı bekliyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder