19 Temmuz 2015 Pazar

Makyaj Çantamda Neler Var? (2015 Yaz)



Maalesef bugün bayramın, hafta sonunun ve tatilin son günü. Yarın koşuşturmaca kaldığı yerden devam edecek ama biraz dinlenmek isteyenler bardaklarınızı en sevdiğiniz içeceğinizle doldurup yazımı okumaya başlayabilirsiniz. 


Bildiğiniz gibi her mevsimde makyaj çantamı sizlere açıyorum. Birlikte karıştırıyoruz. Bu Yaz bir çok sevep yüzünden pek makyaj yapmıyorum. Haliyle yanımda da az ürün taşıyorum. 
Makyaj çantam mor, naylon, aslında oldukça geniş olan Palladio'nun #güzelliğimizannemizden etkinliğinde bizlere hediye ettiği bir makyaj çantası.
Azıcık ürün için neden bu çantayı taşıdığımı inanın bende bilmiyorum. Sanırım rengi hoşuma gidiyor ve peçete, ıslak mendil, kulaklık, kalem vs. gibi bir çok şeyi içine koyabildiğim için.

Gelelim yanında neler taşıdığıma...

%95 ten makyajı yapmıyorum ama yaptığım zamanlarda parlamalara karşı ince bir pudram olsun diye Flormar'ın bu Passionate Dots serisinde çıkan toz transparan ürünü kullanıyorum. Real Techniques'in Setting Brush'ı da bu ürünü uygulamak için.
Göz makyajı yapsam da yapmasam da gözümün içine Rimmel London'ın Scandaleyes ten rengi kalemini uyguluyorum. Bu üründe maalesef gün içinde tazelemek gerektiriyor. O sebeple yanımda.
Lip balm olarak Mediwell markasının çilekli olanını bu aralar kullanıyorum. Hem minicik hem de rujun altında sıkıntı çıkarmıyor.
Gördüğünüz Rimmel London Wake Me Up kapatıcı, ten makyajı yaptıysam tazelemek ya da sivilce izleri için yanımda. 

Son olarakta dudak ürünlerinden bahsedelim.
Dior'un 004 numaralı hafif turunculuk veren lip balmı bu ara çantamın demirbaşı oldu.
Daha pembe bir görüntü istediğimde Loreal'in  101 Rose Melody isimli ürününü kullanıyorum.

Benim makyaj çantam son zamanlarda böyle.
Sizin Yaz aylarında çantanızda taşıdığınız ürünler neler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder