18 Temmuz 2015 Cumartesi

Shiseido// Ultimune Power Infusing Concentrate



Merhaba, bugün sizlere Shiseido markasının bir serumundan söz edeceğim. Çıktığı dönemde blogger ve vloggerlar tarafından adından bahsettiren bu ürünü bir de benim açımdan görmek istiyorsanız okumaya devam edin.

Çok hoş bir ambalaj tasarımı var. Oval formda, kırmızı ombre renkte, cam, ağır şişesi seyahatler için uygun olmasa da makyaj masanızda oldukça hoş duruyor.

Pompalı oluşu da hem hijyenik hem de kullanım kolaylığı sağlıyor.




Şeffaf, oldukça likit bir ürün. Ben yüzümü temizledikten sonra uyguluyorum. Cildim ürünü emince de nemlendiricimi sürüyorum. Makyaj altına da kullananlar varmış ama ben bu yönünü hiç denemedim. Benim cildim bildiğiniz gibi karma, bu ürün ekstra bir yağlanmaya yol açmadı. Sivilce sorunu da yaşamadım.Sabah akşam uyguluyorum. Bana sabah bir pompa gece iki pompa yeterli oluyor.

Cildime güzel nem verdi. Bir de benim en büyük gözlemim yüzümdeki renk eşitsizliğini belli bir düzeyde eşitledi. 
Ürün ciltte var olan sivilce ya da yara gibi izlerin iyileşmesini hızlandırmayı, cildi yaşlanma belirtilerine, iç ve dış etkenlere karşı korumayı amaçlıyor.



İnanılmaz pahalı bir ürün. Yaklaşık 350 liraya yakın bir fiyatı var. Ben biraz indirim biraz hediye çeki kullanarak aldım ama yine de çok pahalıya geldi. Açıkçası sadece cildimdeki renk sorununu çözdü diye bu parayı düzenli olarak veremem. Zaten az kullandığım için bana daha 2 ay falan yeter. Sonrasında da almam için 3-4 sene gerek. O zaman yaşlanma karşıtı ürünlere daha fazla para verebilirmişim gibi geliyor :)

İyi bayramlar!

2 yorum:

  1. Oldukça fiyatlıymış gerçekten. Bunu yapabilen bir çok ürün var ama eminim farkı ciddi fark ediliyordur bu ürününde, çoook ama çok güzel bir indirim yakalanırsa, e birde indirim çekleri vs de varsa şans verilebilir pek tabi ki :)

    YanıtlaSil
  2. zaten ürünü bitirince cildim eski haline döndü bende almam yani

    YanıtlaSil