29 Mart 2018 Perşembe

En Güzel Siyah Nokta Temizleyici! - Bim Burun Bandı


Başlığı görenlerin çok büyük bir merak içinde olduğunu ya da "evet benim de en sevdiğim bu burun bandı" dediğini duyar gibiyim. Şimdiye kadar bu ürünü kullanıpta beğenmedim diyeni duymadım.

Sanırım ürünün markası Rituel de Beaute ve Bim marketlerde satılıyor. Ben aylar önce bir sürü alıp stoklamıştım o nedenle güncel fiyatını bilmiyorum. Ancak şunu söylemeliyim ki diğer markaların burun bantları 12-18 lira aralığındayken bu ürün 4 liraydı.



İçinden 6 tane ayrı ayrı paketlenmiş bant çıkıyor. Diğer ürünlerle kullanım mantığı aynı. Uygulayacağınız bölgeyi suyla temizleyip, bandı ıslak bölgeye yapıştırıyorsunuz. 15 dakika beklettikten sonra -ki zaten bu aşamada bant kuruyup sertleşmiş oluyor- çıkarıyorsunuz. 



Şimdi neden diğer markaların bantlarından daha iyi diye soracak olursanız;
-ilk olarak tabi ki fiyatı çok uygun.
-ikinci olarakta diğer bantlar sadece yüzeydeki siyah noktaları temizliyor. Fakat sizlerinde bildiği gibi siyah noktalar genelde daha derine kadar oturmuş oluyor.
Bu ürünle hem yüzeydeki hem derindeki siyah noktaları temizleyebiliyorum.



Bu arada ürünün vegan olduğunu da belirtmeliyim. Umarım sizlerde deneyip seversiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder