19 Ekim 2017 Perşembe

Selülite Kesin Çözüm || Elancyl Selülit Karşıtı Jel ve Masaj Kiti


Hemen hemen her kadın gibi bende selülitten muzdarip olduğum için yıllardır buna bir çözüm arıyorum. Bitkisel karışımlar mı sürmedim, günde 8-9 km yol mu yürümedim, pilates mi yapmadım. Hiç biri gözle görebildiğim ölçüde işe yaramadı. Ya da şöyle söylemek daha doğru olur sanırım, verdiğim emeğe karşılık beni tatmin etmedi.

Özellikle kilo vermeye başladığım zamanlarda artan selülitlerimle başım uzun süredir dertteydi yani sizin anlayacağınız.


Elancyl'in bu ürünüyle lansmanda tanıştım. Durun hemen "off pr gönderisiymiş kesin para aldı ondan yazıyor." demeyin çünkü ben bu ürünün lansmanına gideli nerdeyse 1 sene oldu. Geçen kıştı yanlış hatırlamıyorsam. Açık konuşucam 2-3 hafta bir işe yarar mı yaramaz mı diye düşünerek geçti. Sonra bir gazla rejime başladım ve tabi spora da. Bari boş boş durmasın diye bu ürünü kullanmaya başladım.
Kullanımı aslında oldukça basit: Kutudan bir adet ürünün bulunduğu tüp, bir adette uygulamak için masaj aleti çıkıyor.


Ürünün yapısı losyon gibi, akışkan o nedenle ilk seferlerde eliniz alışana kadar birazının ziyan olması olası dikkat edin derim:)
Kokusu inanılmaz ferahlatıcı ve yeşil bir rengi var. İçeriğinde kafein ve sarmaşık özleri olduğu için sıkılaşmaya yardımcı olduğunu iddia ediyor.


Ürün duşta kullanılıyor. Ürünün sivri ucunu masaj başlığının tutma kısmının olduğu bölgedeki deliğe sokup bir miktar ürün sıkıyorsunuz. Bu noktada ürünü 3-4 saniye sıkmanız yeterli çünkü yetmez diye daha fazla sıkınca gereğinden çok ürün kullanmış olursunuz. Masaj başlığına dolan ürünü bacaklarınıza ve basen bölgenize dairesel hareketler yaparak uyguluyorsunuz.
Duştan sonra da ellerinizle aşağıdan yukarı doğru yine masaj yapmanız öneriliyor.


Masaj başlığı kolayca yıkanıp temizleniyor. Ben ikisini de duşta tutuyorum, böylece unutma ihtimalimde sıfıra inmiş oluyor. Şimdi gelelim ne kadar sürede işe yaradığına...
Kutunun üstünde 4 hafta boyunca her gün 1 kere kullanırsanız gözle görülür bir değişim göreceğiniz söyleniyor.


Ben ilk tüpü bitirdiğimde farkı gördüm ki bu da 1 aydan daha uzun bir zaman aldı çünkü her gün kullanmadım (ilk zamanlar ürünü duşta tutmadığım için sürekli kullanmayı unutuyordum).
Yanlız şunu bilin; makarnaları mantıları yiyip yiyip, btün gün oturup, akşam duşta bunu sürünce hiç bir işe yaramaz. Zaten bir tek bu değil hiç bir ürün o koşullarda işe yaramaz. Düzenli beslenip, günde en azından yarım saat tempolu yürüyüp bu ve bunun gibi ürünleri kullanmak gerek.


Bu arada bu benim ikinci tüpüm. Yaklaşık 2 hafta önce satın aldım ama bu hafta kullanmaya başladım. Trendyol'da ister bu şekilde kit olarak, eğer masaj aletiniz daha önceden varsa tek tüp olarak satılıyordu. Belki hala vardır.
İkili hali 90 lira, tek başına ürün 45 liraydı.
Söylediğim koşulları yerine getirerek kullanırsanız kesinlikle işe yarayacağını söyleyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder