1 Şubat 2016 Pazartesi

Golden Globes 2016



Biliyorum yine yazmakta çok geç kaldım ama hiç yazmamaktan iyidir değil mi?
Bir ödül töreni yazısı yazmayalı baya oldu diye düşündüm ve umarım çok rüküş çıkmaz diye dualar ettikten sonra geçtim bilgisayarın başına. Yazı uzun olacak diye düşünüyorum o yüzden çay-kahve, yemek artık ne alacaksanız alıp gelin :)



Bu yıl 73'üncüsü düzenlenen tören 10 Ocak 2016'da gerçekleşti.



Cate Blanchett'le başlıyoruz. Givenchy tuvaletine bayıldım. Modeli, sırty dekoltesi, üst kısmının pelerini andırması vs.
Rengini de çok beğendim ama Cate ezine peynirinden hallice olduğundan keşke bir kaç ton daha koyu olsaymış demedim desem yalan olur. Fakat elbisesi dışındaki hiç bir şey için aynı şeyi söyeleyemiyorum. O dişim şişti kapatmak için böyle bir çözüm bulduk imajı yaratan saçı çok manasız.
Yarım kalmış gibi duran makyajı ve zayıf duran küpeleri de hiç hoşuma gitmedi. Zaten tuveletin kesim ve renk olarak net çizgiler taşımıyor bari makyajı ya da saçı tam olaymış.
Asil ve güzel kadın tabi ona laf yok.




Jennifer Lopez törene Giambattista Valli Haute Couture tuvaletiyle katıldı. Kendisini transparan ve taşlı olmayan bir tuvaletle nadiren görebildiğimizden midir yoksa gerçekten güzel bir seçim mi bilmiyorum ama ben beğendim. Özellikle renk seçiminin ona çok yakıştığını söylemeliyim.

Harry Winston imzalı takıları da hiç bir işlemesi olmayan tuvalete biraz Jlo'luk katmış :)
Jimmy Choo ayakkabıları da çok zarif ve tamamlayıcı gözüküyor. Judith Leiber clutchı çok sevemedim ama kötü de değil gibi. Sadece saçlarını açık görmek istemezdim. Bir de ruj rengi sanki beni boğdu ama onun dışında ben Jlo'yu sevdim.


Geldik Katy Perry'e!
Daha bismillah ilk dakkadan o saçlar ne öyle allahaşkına ya? 80'lerden mi geldin Katy?
Ben bu kadının stilini genelde beğenen biri değilim hattaoldukça da rüküş buluyorum ama bugün giydiği Prada tuvaletle inanılmaz şık görünüyor. Zaten hem yüzü hemde vücudu bu kadar güzel olan birinin rüküş olmasına dayanamıyordum yıllardır. Prada'nın bu pembiş dokunuşu iyi gelmiş.
Makyajı da Harry Winston takılarını da sevdim. Hep böyle giyinse keşke!



Ya bu Jennifer Lawrence'a Dior kaç para vermiş senelerdir Dior'dan başka bir şey giymiyor kadın valla şiştim. Şahsen merakla ilk Dior olmayan kıyafetiyle katılacağı kırmızı halıyı bekliyorum.

Neyse, renk ok, yandaki pencerelerde kabulüm ama kızın sanki hiç bi vücut hattı yokmuş ya da son provadan önce 10 kilo vermiş ve provaya gidememiş gibi bir bolluk var tuvalette. Her ne kadar siz şuan göremesenizde (uygun bir görsel bulamadım) topuzu da oldukça trend ve hoş. En azından gelinin kız kardeşi tipli bir topuzla gelmemiş bu defa. Yanlız o kaç para olduğunu tahmin bile edemeyeceğim Chopard kolye neden boynunda? O kadar manasız ve yanlış gözüküyor ki sinirimi bozdu kız.



Bir tuvalet daha zorlama olabilir mi? Eva Longoria'yı beğenenlerden biri olarak Georges Hobeika tuvaleti ona hiç yakıştıramadım. Renk seçimi güzel, basen bölgesindeki renkli çiçek işlemelerde olabilir ama altın rengi fiyok kemer ve yakadaki fiyonk pencere işleri karmakarışık bir hale getirmekten başka bir işe yaramamış. Yırtmaç boyu da yine en sevmediğim yerde. Ayakkabıları C.Louboutin. Saçları da katıldığı 5 ödül töreninden 1'inde yaptığı klasik Eva Longoria modeli. Kusura bakmasın kimse ama beğenmedim.


Gina Rodriguez, geçtiğimiz sezon oldukça revaçta olan bir model tercih etmiş. 1.61 boyuyla bu model biraz abajur gibi durmuş ama yine de sevdim. Bu arada unutmadan tuvalet Zac Posen. Saçının özellikle ön kısmını sevmedim. Hatta bu kadar ağır bir tuvaletle güzel bir topuz beklerdim.
Neil Lane takıları da fena olmamış.


Sıra geldi Kate Hudson'a. Tamam 37 yaşındasın ve hala baya fit bir vücudun var ama bu takım görüntü benim hiç hoşuma gitmedi. Kıyafetin tasarımı Michael Kors Collection. Boyundaki tasma görüntülü kumaş başlı başına fail bence. Elbisenin rengini sevmesemde ışıltılı duruşu hoşuma gitti. Toplu saç ve yüzünü daha belirgin gösterecek bir makyaj isterdim.


Lady Gaga'yı ilk gördüğümde bir gariplik var ne acaba falan diye rahat 10 dakika düşündüm. Dövmeleriymiş!
Dövmelerini kapatmış. Üstündeki Atelier Versace tuvaletin üst kısmını çok sevdim. Kadife bana doğru kullanıldığında çok asil geliyor. Yanlız elbisenin basen kısmı niye o kadar saçma bir formda anlayamadım. Neil Lane takıları gayet dozunda. Saçı ve makyajı da kötü olmamış. Fena değilsin Gaga.


Ya galiba ben Emilia Clarke'ın stilini çok seviyorum. Valentino tuvaletine nerdeyse bayıldım. Evet öndeki düğmeli bölüm biraz boğucu ama pelerin formu, işlemeler aşık olunası.
Küçücük Neil Lane küpeleri de gözümü hiç tırmalamadı. Doğal makyajı tuvaletinin önüne geçmemiş. Belki farklı bir saç olabilirdi ama o da beni rahatsız etmedi.


Hemen hemen her ödül töreni yazısında ikilemde kaldığım biri oluyor. Bu defa da Jamie Alexander seçimleriyle beni muallakta bıraktı. Farklı mı? Rüküş mü? İyi mi, kötü mü bilemedim.
Yeşil-siyah derin göğüs hatta göbek dekolteli tuvaleti Genny. Topuzuna ve makyajına aşık oldum.  Başta da dediğim gibi kıyafetinden hiç emin değilim. Bu noktada yorumu size bırakıyorum.


Tamam vücudun düzgün ama bu kadarı da baya zorlama olmuş. Kirsten Dunst'ta törene kadife giyerek gelenlerden. Valentino tuvaleti iyi güzel de sanki göğüsteki parçalar bir kaç cm daha kalın olsaymışta o göğüsleri biraz daha kapansaymış. Onun dışında makyajı ve takılarını sevdim. Fakat topuzun önden görünüşü çok sıradan.

Benim Golden Globes 2016'dan seçtiğim kişiler bunlardı. Peki sizce en şık ve en rüküş kimler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder