31 Ocak 2016 Pazar

Clean&Clear || Siyah Nokta Temizleme Losyonu



Merhaba siyah noktalardan bıkmış dostlar!
Yılbaşı indiriminde Migros reyonlarında dolaşırken uygun fiyatıyla içinde deneme isteği uyandıran Clean&Clear markasının Siyah Nokta Temizleme Losyonu hakkındaki fikirlerimi sizlerle de paylaşmak istedim.




200 ml'lik şişede olan ürün renksiz ve su kıvamında. Kokusu biraz ağır, belki rahatsız edebilir. İçeriğinde yağ bulunmuyor. İlk günden etkisini göstereceği de vaadleri arasında. 
Ürünü temiz cildinizde siyah nokta bulunan bölgelere bir pamuk yardımıyla uygulayarak kullanıyorsunuz.
Bu arada sakın benim gibi tüm yüzünüze sürme salaklığını yapmayın. Cildim karma olduğundan t bölgem hariç her yerde inanılmaz kuruma sorunu yaşadım.
Neyse, açıkçası normal kullanımda ben öyle mucizevi bir etkiyle karşılaşmadım ama yüzünüze düzenli olarak buhar banyosu yapan biriyseniz ardından bunu kullanıp güzel sonuçlar almanız mümkün.



Ürünü kullandığım süre boyunca 2 kere buhar banyosundan sonra uyguladım ve gerçekten bir sürü siyah noktadan kurtulduğumu farkettim. Ancak ben üşengeç bir insan olduğum için bu ürün bittikten sonra yeniden almayı planlamıyorum. Denemek isteyenler Watsons, Gratis ve süpermarketlerden bulabilirler. İndirimsiz fiyatı 12 lira falan yanlış hatırlamıyorsam.
Mutlu kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder