28 Aralık 2015 Pazartesi

Couleurs by QNet // Ruj 10-17-21



Couleurs markasının daha önce 51 numaralı dörtlü far paletini ve 71 numaralı allığını sizlere tanıtmıştım. Bugün de konumuz markanın rujları.

Siyah ambalajlarıyla oldukça gizemli göründüklerini söyleyerek başlayabilirim.
Bende 10-17 ve 21 numaralı olanlar var.






Hepsi satin yapıda; ne çok mat ne çok parlak. Dudağı kurutan cinsten rujlar olmadığı için günlük olarakta kullanabilirsiniz.
10 numarayı koyu smokey makyajlarla kombinlemek çok hoş olur diye düşünüyorum. Oldukça açık bir nude olduğundan özellikle beyaz tenlileri fazla soluk gösterebilir. Tek katta çok örtücü olmadı ama açık renkli olmasına bağlıyorum. Kalıcılığı da yine diğerlerine göre azdı.

17 numara kırmızının en kullanılabilir tonu. Ne çok koyu ne de ben burdayım diye bağıran parlaklardan. Gündüz sürdüğümde bile hiç rahatsız olmadım. Örtücülüğü başarılı. Kalıcılığı 3-4 saat.


21 numara benim favorim. İlk günden beri bayılarak kullanıyorum. Hafif şeftalilikte barındıran bir pembe. İnanılmaz fresh ve doğal bir görüntü veriyor. Biraz allık, biraz rimelle çok genç bir görüntü elde edebilirsiniz. Kalıcılığı 3-4 saat.




Eğer denemeyi düşünürseniz 21 numaraya bir şans verin derim. Siz en çok hangi rengi sevdiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder