29 Aralık 2015 Salı

Raw Ganic 3 in 1 Facial Wipes

Makyaj temizleme mendilleriyle bir türlü anlaşamayan ben; Raw Ganic markasının mendillerine bayıldım.
Rengini Bul etkinliğinde dağıtıldığında " makyaj temizleme mendili kullanmayı da hiç sevmiyorum nasıl deneyip yazıcam yazısını" diye düşünmüştüm. İyi ki de kullanmışım.
Gördüğünüz gibi paketin ağzı kapaklı değil ama buna rağmen mendillerde hiç bir kuruma olmadı.

Diğer markalardaki muadillerine göre biraz daha sert ve farklı bir kokusu olduğunu kabul ediyorum. Ancak yüzünüze fazla bastırmadan dairesel hareketlerle tüm makyajınızı temizliyor zaten.




Mendillerin boyutu ve ıslaklığı bence ideal. Ten makyajımı, koyu göz makyajlarımı gayet güzel temizledi. Ben bu tarz ürünleri kirpiklerimi temizlerken kullanmadığımdan o konuda yorum yapamayacağım ama mascarayı da çıkaracağını düşünüyorum.




Bu mendillerin en büyük özelliklerinden biri de 3'ü 1 arada olması yani temizler-tonikler-nemlendirir diyor. Temizleme ve tonik etkisine katılıyorum ama nem kısmını ben pek hissedemedim. Eğer ciltte gerginlik yaratmamasından bahsediliyorsa tamam ama ben her üründe olduğu gibi bundan sonrada nemlendirici uygulama ihtiyacı duydum.
 Raw Ganic markasının bu makyaj temizleme mendillerini almak isteyenler Migros'lara bakabilirler. Fiyatı yanılmıyorsam 15 liraydı.

Herkese mutlu, sağlıklı ve huzurlu ayrıca tabi ki barış dolu bir yıl dilerim🎉❄️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder