27 Aralık 2015 Pazar

Avene // Cleansing Foam - Temizleme Köpüğü



Avene'in şimdiye kadar deneyipte memnun kalmadığım hiç bir ürünü olmadı. 
Bu defa da temizleme köpüğünü deneyimledim.
Öncelikle her ürünlerinde olduğu gibi bu ürününde ambalaj tasarımı gayet sade. Ben nedense cilt bakım ürünlerinde janjanlı paketlerin marketing için yapıldığını, içeriğinin çokta tüketiciyi tatmin edemeyeceğini düşünüyorum. Hal böyle olunca Avene gibi sade ambalajlı markalar 1-0 önde başlıyor.

3-4 pompa ürünü ıslak yüzüme uygulayarak kullandım. Makyaj temizlemesi güzel. Eğer çok yoğun göz makyajları kullanıyorsanız sonrasında gözler için bir temizleyici kullanmak gerekebiliyor.
Cildimde kurutma, yanma ya da gerginlik hissi yaratmadı. Tüm bunların aksine normalden daha yumuşak bir tenim oldu :)




Kokusu yok denecek kadar az. Bu ürün bana yaklaşık 2 ay gitti. Eğer temizleme köpüğü arayışındaysanız denemenizi tavsiye edebileceğim ürünlerden.

* Rengini Bul etkinliğinde bize denememiz için bu ürünü hediye ettikleri için bir kez daha teşekkürler.

1 yorum:

  1. bende şu sıralar bu ürünü kullanıyorum çok memnun kaldım pamuk gibi yaptı cildimi :)

    YanıtlaSil