27 Ağustos 2015 Perşembe

Rival de Loop // Hydro Aqua Spray




Sıcak havalarda gün içinde yüzümü ferahlatma ihtiyacı hissediyorum. Makyaj yaptığım zaman yüzümü foşur foşur yıkayıp serinletemeyeceğimden sprey şeklindeki termal ya da ferahlatıcı sular güzel bir seçenek oluyor.

Son Rossmann ziyaretimde Rival de Loop markasının Hydro Aqua Spray'ini görüp denemek istedim.


Basınçlı şişedeki ürün 75 ml.
İçeriğindeki aloe vera sayesinde de ferahlatıcı bir etki vaad ediyor. Cildi beslediği ve daha canlı gösterdiği de diğer vaadlerinden.Zararlı paraben içermeyen ve dermotolojik olarak test edilmiş bir ürün.
Yüzünüze yaklaşık 30 cm uzaklıktan sıkıyorsunuz ve gerçekten ferahlığı hissediyorsunuz.

Kötü bir ürün mü ?
Hayır değil ama ne olduğunu bilemediğim bir eksiklik var bu üründe. İlk olarak çok ıslandı yüzüm. Hatta biraz makyajımı bile bozdu diyebilirim. Daha önce kullandığım hiç bir muadil ürün böyle bir etki yaratmamıştı.

İkinci olarakta sprey kısmında bir problem var sanırım benim elimdekinde çünkü sıkarken bir yandan da elime su akıyor.



Özellikle buzdolabında bulundurursanız gerçekten şahane bir etkisi oluyor. Kokusuz bir ürün ki bu benim en sevdiğim özelliği oldu. Cildime parfüm içeren ürün kullanmak pek hoşuma gitmiyor.


Bütün bunlar dışında cildimde herhangi bir irritasyona sebebiyet vermedi.
Fiyatı 10 lira ama okuduğum kadarıyla bir çok blogger arkadaşım indirimlerde 6-7 liralara almış. Denemek isterseniz indirimleri de bekleyebilirsiniz. Bir de var mı bilmiyorum ama keşke mini boyu olsaymışta çantamızda rahat rahat taşıyabilseymişiz diyorum kendi kendime.

Mutlu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder