1 Eylül 2015 Salı

Derma E - Skin Hair and Nail Oil // Çok Amaçlı Yağ




Merhaba!
Derma E benim yeni tanışmaya başladığım markalardan. Bugün de sizlere çok amaçlı yağını tanıtmak istedim.

Normalde tek bir ürünün bir çok farklı bölgede kullanılıp işe yarayacağına çok inanmam ama bu ürün fikirlerimi yıktı.
Cam, damlalıklı bir şişede geliyor. Ürün 30 ml ama yağ olduğundan uzun süre kullanacağımı düşünüyorum.



Markanın hayvanlar üzerinde test yapmadığını da memnuniyetle belirtmek istiyorum.

İçeriyinde kukui, jojoba, argan yağları bulunuyor.

Açıkçası karma ciltli olduğumdan yüzüme kullanmaya çok çekiniyorum. Şimdiye kadar sadece bir kere tatilde güneşten çok kurudu diye alnıma uyguladım. Yüz konusunda benim pek kullanabileceğim bir ürün değil onu anladım.

Ama ayaklarımda, dirseklerimde ve tırnak etlerimde mucizevi bir yumuşaklık yarattı!
Bu bölgelerde sertlik probleminiz varsa size şiddetle tavsiye ederim. Özellikle ayak tırnaklarımda bu ürünü kullanmak çok işime yaradı.


Duştan sonra saç uçlarıma da uyguluyorum. Özellikle nemli saça1-2 damla ürünü uyguladığınızda canlı ve çatallaşma olmayan saçlar elde ediyorsunuz.
Sakın benim gibi acemilik edip 5-6 damla ürünü saça boca etmeyin! Ben yaptım, inanılmaz yağlı bri görüntü oldu :)



Merak edenler için rahatsız edici bir kokusu yok. Hafif sarımsı renkte ve orta yoğunlukta bir yağ.
Satın almak isteyenler Dermomarket ya da Dermokozmetik sitelerinden bulabilirler.

Sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder