24 Ağustos 2015 Pazartesi

Lapitak // Ayak Bakım Kremi





Herkese merhaba, yıllardır aralıklarla Lapitak ürünleri kullanırım. Fakat nedense bir süredir ayak bakımımı ihmal ettiğimden, anneler gününde katıldığım Güzelliğimiz Annemizden etkinliğinde gelen Lapitak Ayak Bakım Kremini anca deneme fırsatı buldum.

Bir çoğumuz Kış aylarında ayaklarımızla pek ilgilenmiyoruz. Nasılsa görünmüyorlar diye düşünüp ilgilenmediğimiz ayaklarımızda Yaz gelip sandaletler, açık ayakkabılar giyince acısını görüntü kirliliği olarak kat kat çıkarıyor bizden.
İşte tam da böyle bir dönemde imdadıma koştu bu ürün.
60 ml'lik bir tüpte gelen krem oldukça yoğun yapılı. Zaten yıllardır şunu anladım ki, ayak kremlerinin yoğun yapılı olanları işe yarıyor. Tabi bunu herhangi bir sertleşme, çatlak, kuruluk problemi olmayanlar için söylemiyorum. Onlar şanslı kesim losyon yapılı ayak kremleri de işlerini görüyor.

Benim özellikle topuklarımda sertlik vardı. Bundan önce kullandığım ürünler anlık yumuşaklık ve nem verse de maalesef 1-2 saat sonra eski his ve görüntüye geri dönüyordu topuklarım.



Bu ürünü her gece yatmadan ayaklarımı yıkadıktan sonra tüm ayağıma uyguluyorum. Daha havalar bu kadar sıcak değilken çorapta giyiyordum, öyle daha da etkili. Gerçekten gözle görülür bir farklılık oldu.
Günde 2 kere kullanılması öneriliyor ama ben gündüz ayağıma krem uygulamayı sevmiyorum. Siz o şekilde de kullanabilirsiniz.
Ürünün kokusu, rengi ve yapısı vazeline benziyor. Zaten içeriğinde de gliserin var.



Yapısı yoğun olunca çokta kolay emiliyor diyemem ama inanın faydası oluyor en azından bana oldu.

Ben fiyatına göre performansını çok beğendim sizlere de öneriyorum. En azından ayak bakım ürünü almayı düşünüyorsanız bunu bir deneyin derim.
Bildiğim kadarıyla 10-12 lira gibi bir fiyata satılıyor.
Mutlu günler...

2 yorum:

  1. Fiyatına bakılırsa alınıp denenebilir, lapitak ayak bakımında iyi bir marka çok eskiden beridir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım özellikle bu fiyata çok başarılı:)

      Sil