12 Temmuz 2015 Pazar

Flormar || Smooth'n Blush - Rose Bouquet - Allık



Mutlu pazarlar!
Mevsime yakışan bir ürünle karşınızdayım. Baya zaman önce çıkan Flormar'ın Smooth'n Blush allıklarından birini okuyacaksınız bugün.
Likit bir allık. Ambalajının tüpte olması da benim için hem iyi hem kötü.
İyi olmasının nedeni ürünü fırçaya az az alabiliyorsunuz. Kavanozda olanlarda ürün çok ziyan oluyor. Pompalı ambalajlarda da bir süre sonra ürün katılaşıp pompa tıkanabiliyor.
Kötü tek bir yanı var o da  elimin üstüne veya bir yere alıp o şekilde fırçaya alabiliyorum. Bu da pek hijyenik değil tabi.




20 ml'lik bir ürün. Aslında az görünüyor ama allık bu kolay kolay bitiremiyoruz zaten :)
En güzel yanı uygulamadan sonra pudramsı bir bitişi var. Bu nedenle karma ve yağlı ciltlerde seve seve kullanabilir. 
Fırçayla da elle de uygulayabiliyorum, ikisiyle de oldukça başarılı.

Ben sabah sürdüysem öğleden sonra minicik bir parça alıp tazeliyorum.



Cildimle güzelce bütünleştiği için yapay bir görüntü oluşturmadı.Bende ki rengi gül kurusu gibi çok doğal duran bir pembe.

Pin Up koleksiyonunda yer alan ürünlerdendi ancak koleksiyon ürünleri indirimde bazı şubelerde bulunabiliyor. O nedenle şansınızı bir deneyin derim.




Bildiğim kadarıyla 4 rengi var:

Cherry Pie
Peach Satin
Rose Bouquet
Light Coral




Ben aldığımda fiyatı 20 tl idi. İndirimde elbetteki daha uygun fiyata bulabilirsiniz. Son olarak Flormar'ın son dönemlerdeki gelişmesi beni inanılmaz mutlu ediyor. Daha da güzel ürün seçenekleri bekliyoruz.

Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder