11 Temmuz 2015 Cumartesi

Toni&Guy // Shampoo For Advanced Detox - Arındırıcı Şampuan




Hazır her yerde indirimler başlamışken size Toni&Guy markasının bir şampuanından bahsetmek istiyorum. Normalde bir şampuana astronomik paralar harcamam ama bu ürün normal şampuanlardan biraz farklı.

Gelin neymiş bu farklar biraz konuşalım.




250 ml'lik ürün hakkında ilk söyleyeceğim şey bu ürünü diğer şampuanlardan ayıran arındırma özelliği. Saçınızı tamamen arındırıyor.
Peki bu ne demek?
Kullandığımız bütün saç şekillendirici ürünleri ( jöle, köpük, koruyucu sprey, kuru şampuan, vs.) saçımızdan atmamıza yardımcı oluyor. Almadan önce " e normal şampuanlar temizlemiyor mu sanki?" diye düşünmüştüm. İlk yıkamadan sonraki his o kadar farklıydı ki ürünün vaadlerini gerçekleştirdiğini hemen anladım.

Yıkamadan sonra saçlarım resmen gıcır gıcır oldu. Tamamen temizlendiğini hissettim. Bu kadar derin temizlediği için sürekli kullanmamak gerekiyor tabi.
Adı üstünde detox şampuanı; ben 7-8 banyoda bir bu şampuanı kullanıyorum.




Saçı bu kadar derinlemesine temizlediği için haliyle biraz kurutuyor. Nemlendirme için ekstra bir ürün kullanmak isteyebilirsiniz. Bu arada ne zaman bu şampuanı kullansam saçımın yağlanması 1-2 gün daha gecikiyor.

Açılıp- kapanan bir kapağı yok. Basınca bir taraf dışarı çıkıyor ve ürün o delikten geliyor. Bu tasarımını da sevdim. Ürünü az az alma imkanınız oluyor.




Şeffaf bir şampuan, güzel köpürüyor. Çok güzel, baymayan bir kokusu var.
Eğer sizin için önemliyse paraben de içermiyor.
Ben alalı aylar oldu ama hala yarıdan fazlası duruyor.



İndirimsiz fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 35 tl'ydi. İndirim oranına göre 25-30 lira arasında bulmak mümkün. Bu fiyata değer mi derseniz; evet değer. Hem vaadlerini gerçekleştiriyor hem de nadir kullandığınız için çok uzun süre yetiyor.

Mutlu haftasonları:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder