29 Temmuz 2015 Çarşamba

Bobbi Brown Alışverişim




Bir süredir aralıklarla Bobbi Brown'dan alışveriş yapıyorum. Bazıları online, bazıları da Elca'dan oldu. Elca'dan aldığım diğer ürünlerin yazısına burdan ulaşabilirsiniz.
Hadi hemen başlayalım!






Aslında her şey online satış sitesinden gelen bir maille başladı. Belli bir fiyatlık ürün alışverişimde Bobbi Brown To Go Set hediye ediliyordu. Ben de hazır alacaklarım varken kaçırmadım tabi.
İlk olarak bu yeni Brightening Brick'lerle başlayalım. Bunlar sitede yeni çıkan ürünler olarak belirtilince denemek istedim. Soldaki Pink, sağdaki Coral. Allık ya da aydınlatıcı olarak kullanılabiliyor. Ben allık olarak düşündüm.



Şimdi de hediye olarak gönderilen Bobbi To Go Set'i inceleyelim. 
Seyahat boy mascara, deneme boy göz kremi - ki benim çok merak ettiğim ürünlerden biri- ve minik bir palet çıktı içinden.





Yaz aylarında daha doğrusu bu Yaz ten ürünü kullanamaz oldum. Hangi marka olursa olsun ağır geliyor sanki. Bu yüzden pudra fondöten tarzda bir ürün bakınırken bunu gördüm. Bu defa Elca'da kesişti yollarımız. İsmi Illuminating Finish Powder ve spf 15 içeriyor.




Pembe, kahve, bronz tonlardan oluşan ve özellikle az da olsa güneş görmüş tende şahane durur diye düşündüğüm bu Shimmer Brick Compact'ın rengi Rose. Elca'ya son gittiğimde maalesef benim aldığım fiyattan baya ucuza satıldığını görüp üzüldüm.



Son ürünümde bir far paleti. Özellikle yanında taşıyabileceğim minicik, içinde gereken tüm tonları barındıran, aynalı bu paleti çok sevdim. Sizde bakmak isterseniz ismi Smokey Nudes Eye Palette.

İşte benim Bobbi Brown alışverişim bunlardan oluştu. Bir sonraki alışveriş yazısında görüşürüz.

Instagram: https://instagram.com/zorbeanne/

Twitter: https://twitter.com/zorbeanne

Mail: zorbeanne@hotmail.com.tr

2 yorum:

  1. Çok güzel şeyler almışsıın,güle güle kullan!Shimmer brick'te benimde gözüm var :)

    YanıtlaSil