30 Temmuz 2015 Perşembe

Couleurs by QNET - 71 Pink Venom - Allık



Selam herkese!
Pazara yeni markalar eklenince sizde benim gibi mutlu olanlardansanız sizi yeni bir kozmetik markasıyla tanıştırıyorum bugün.
Couleurs!

Türkiye'de üretilen ve hayvanlar üstünde test yapmayan bir marka.
QNet'in markası olan Couleurs'la #guzelliğimizannemizden etkinliğinde tanıştık. Etkinlik yazıları için buraya ve buraya tıklayabilirsiniz.




Önce ambalaj tabi ki. Allığımız yuvarlak, silgimsi yapıda, siyah, oldukça sade bir ambalaja sahip.
Bu silgimsi materyali çok sevmeme rağmen görsellerden de farkedebileceğiniz gibi çok kolay lekeleniyor ve silsenizde çıkmıyor. O yüzden uzun vaade de çok başarılı bir materyal seçimi olduğunu düşünmüyorum.




Bende ki 71 numaralı Pink Venom rengi. Oldukça ışıltılı, canlılık veren bir pembe-şeftali.
Pigmentasyonu çok başarılı. Ben bir kere dokundurmayla istediğim sonucu alıyorum.
Maalesef biraz tozutma sorunu var ama ben hiç bir üründe bunu dert etmediğimden bu konuda sıkıntı yaşamıyorum.





Kalıcılığı da oldukça iyi, ben gün içinde tazeleme ihtiyacı hissetmiyorum. Özellikle Yaz aylarında şahane bir seçim olabilir.
Değinmek istediğim bir diğer konu da bu ürünü kullandığımda ekstra aydınlatıcı kullanmama gerek kalmıyor. İstediğim ışıltıyı sadece bununla sağlayabiliyorum.


Fiyatı 30 tl olan bu allığın diğer renk seçeneklerini görmek ve satın almak için: http://www.qnet.com.tr/tr/products/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder