28 Temmuz 2015 Salı

BH Cosmetics - 26 Color Palette Neutral Eyeshadow & Blush




Merhabalar!
Bugün BH Cosmetics'in bir paletini tanıtıyorum. Daha önceleri sadece jimoda.com'dan satın alabildiğimiz marka artık Marmara Forum Avm'de bir mağaza açarak bizi sevindirdi ve işimizi kolaylaştırdı.

Ben ilk gittiğimde bu paleti aldım. Bir süredir de kullanıyorum. 


26 renkten oluşuyor. Hem allık hem far var içinde. Allıklarda far olarak kullanılabiliyor. Ben böyle paletleri daha çok seviyorum. Bir kaç şeyi aynı anda yapabiliyorsunuz.




Plastik bir ambalajı var. Açıkçası ambalajları yüzyılın en kaliteli ürünleri değil. Ama çok kötü de diyemem. Sadece bir süre sonra kapağın yeterince sağlam kapanmayacağına dair endişelerim var. Bir de darbe alınca kapakta çatlamalar olabildiğini okudum yabancı bloglarda. Aman canım ürünler güreşecek değiliz :)
21'i far 5'i allıktan oluşan paletin aynası yok. Bu kadar büyük kapağa tam boy olmasa da ayna beklerdim açıkçası.

Hem ışıltılı hem mat renkler var. 

Çoğunluğu sıcak ve doğal renklerden oluşuyor.



Allıkların ilkini (yukarıdaki görselde yok) ben pek kullanamadım çünkü rengi çok açık. Onun dışındaki 4 rengi severek kullanıyorum. Görseldeki ilk rengin pigmentasyonu diğerlerinden daha az. 




Farların hepsini swatchlayamadım. Işıltılı olanlar biraz daha pigmentli. Far bazıyla hepsinin çok daha pigmentli ve kalıcı olduğunu söylemeliyim. Farlarda da tozutma sıkıntısı var. Ama bir çok highend markada bile olan bu sorunu ben dert etmiyorum.

Fiyatı sanırım 50 küsür liraydı bu paletin. Aklımda BH Cosmetics'ten bir kaç palet daha almak var ama bakalım.

Siz markadan hangi ürünleri denediniz?















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder