16 Haziran 2014 Pazartesi

The One Colour Impact Krem Far-Beige Pearl

Günaydın, günümüz ve haftamız neşeli, bol bol güzel haberler alarak geçer umarım.
Bu yazımda yaklaşık bir ay kadar önce elime geçen ürünlerden birini tanıtacağım. 
Oriflame'in yeni markası olan The One tanıtım amacıyla blogger ve youtuberlara markanın bazı ürünlerini gönderdi.
Ben de sizler için hepsini tek tek kullandım ve zaman içinde de yorumlarımı  paylaşmaya devam edeceğim.







Tabi ki ambalajla başlıyorum. Bu krem farın cam kavonozda olmasına rağmen minik ve hafif olması çok hoşuma gitti.
Her ne kadar ambalajını vaoov dedirtecek kadar tasarım harikası olarak görmesemde bana bu yeter.









Daha önce bir çok farklı markanın krem farını denedim. Aralarında inanılmaz memnun kaldıklarımda olmadı değil ama sabırım bu ürün onların pabucunu dama attıracak.

Bendeki rengi şahane ışıltılar içeren bir şampanya.






Hayatımda bu kadar kremsi, ince yapılı ama pigmentasyonu süper olan bir krem far kullanmamıştım.
Yağ gibi kayıyor parmağım uygulama esnasında. Ürünü kullanırken acaba kuruma yapar mı diye bir an bile düşünmedim.
Başka ürünlerle karıştırma ya da dağıtma işleminde de sorun yaşamadım.







Eğer bir bazla kullanırsanız kalıcılığını ve çizgilenme problemini oldukça erteleyebilirsiniz. Tek problem bazsız kullanınca 2-3 saat sonra hafiften birikme yapmaya başlıyor.


İyi ki tanışmışım ve kullanmaya başlamışım dediğim ürünlerden biri oldu. Maalesef katalog fiyatını bilmiyorum ama eğer krem far seviyorsanız mutlaka deneyin derim.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder