17 Haziran 2014 Salı

Maybelline Babylips // Hydrate-Peach Kiss

Merhabalar, umarım keyifle geçireceğimiz bir gün olur.
Bugün Maybelline markasının nihayet son haftalarda türkiyeye getirdiği babylipsler hakkında konuşucaz.



Ürünlerin arkasında yazan 8 saat nemlendirme ibaresi nasıl yazılmış hiç anlamadım açıkçası çünkü bırakın 8 saati 1 saat bile yumuşak kalmadı benim dudaklarım.









Rengarenk ambalajları onları en çekici kılan özelliklerinden. Fakat açık konuşmak gerekirse biraz dandikler çünkü özellikle mavi olanın kapağı bir iki açıp kapamada hafiften yalama olmaya başladı. Ayrıca düştüğünde kapakların kırılma ya da çatlama ihtimali baya fazla.






Ben abartmak istemeyip bir tane renksiz bir tane de hafif şeftalimsi, parlak bir nude aldım. Şimdi iyi ki de abartmamışım diyorum. Mavinin kokusu yok. Mor olanın çok hafif şeftalimsi bir kokusu var.







Özellikle nemlendirme yumuşatma vaadeden bu ürünü seçmeme rağmen pek memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim. Tedavi edici bir yanı yok. Sadece gün içinde sık sık kullanarak rujlarınızın altında dudaklarınızı koruyabilirsiniz. Yatarken uygulayabileceğim kadar yoğun yapılı da değil. İnce, anlık bir yumuşatma sağlıyor.







Bu rengin ismi peach kiss ve dudağa sadece ışıltı veriyor. Bunu doğal makyajlar yaptığımda kullanıyorum. Tabiki renksizdeki düşüncelerim bunun için de geçerli. Bence nemlendiricilikleri çok düşük.

Eğer siz çok hafif bir nem istiyorsanız babylipsler tam size göre ama benim gibi çatlamış dudaklarınız varsa pütür pütür yapmaktan başka bir işe pek yaramıyor.




Gördüğünüz gibi bu kadar abartılan babylipsler bence ülkemizde yıllardır satılan ve çok daha iyi nem veren lip balmlardan belki de sadece ambalaj olarak daha şeker.


Watsons ve Gratis'lerden 5,99'a alabilirsiniz.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder