11 Haziran 2014 Çarşamba

Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping Top Coat

Çoğunuz ojenizin daha kalıcı ve daha parlak gözükmesini istiyorsunuzdur. Ben de bu isteğim nedeniyle bir çok ürün denemiş ve maalesef bazılarından hiç bir sonuç alamamış bazılarından da sonuç alsam da ya fiyatları ya da uygulama zorlukları nedeniyle vazgeçmiştim.

Rimmel London'ın bu ürünü hem fiyatıyla hem de sonucuyla benim gönlümde taht kurdu.
Bu nedenle sizlerle de paylaşmak istedim.









Ojenizin üstüne uygulayacağınız bu top coat ojenin parlaklığına parlaklık katıyor. 
Sanmayın ki sadece bir iki saat kalacak bir parlaklıktan bahsediyorum; ojeyi silene kadar devam ediyor etkisi.






Fırçasının kalın oluşu tek seferde uygulama kolaylığı sağlarken oke stünde oluşabilecek çizgilenmeyi de engelliyor.







Bayıldığım bir diğer özelliği de bu tarz top coatlar şişe yarıya gelmeden kuruma ya da ağdalanma yapmasına rağmen bunda öyle sorunlarla karşılaşmıyor oluşum.








Parlaklığın yanı sıra ojenin dayanıklılığını da 1-2 gün uzatıyor. Özellikle ertesi gün uçlardan soyulacağını bildiğim için süremediğim ojelerimi bu ürünle destekleyip kullanabiliyorum.






Tek kötü yanı ojemi çıkarmak istediğimde bunu sürmediğim zamanlara göre azıcık daha efor sarfetmem gerekiyor. İki kat oje sürdüğünüz zamanla üç kat sürdüğünüzdeki fark gibi ufacık.
Watsons'lardan 5-6 tl'ye alabilirsiniz.


Sevgiler

1 yorum:

  1. mrh bu topcoatı bugün aldım ilk defa deneyeceğim inşallah sizin yazınızda belırttiğiniz gibi bende beğenirim. bloğunun takipçisiyım. bloguma beklerim... pitat1980. Blogspot .com

    YanıtlaSil