19 Haziran 2014 Perşembe

Goodskin Z-Pore Gözenek Küçültücü


Bir çok bayan gözeneklerinden şikayetçi ve tabiki bunlardan biri de benim. Bir çok farklı ürün denedim ama açıkçası çokta güzel sonuçlar alamadım. Umutsuzluğa kapılmaya başladığım bi dönemde bir kaç kişiden Goodskin markasının bu ürününü duydum ama inanılmaz pahalı gelmişti.










Bir Elca ziyaretimde bu ürünle karşılaşınca nasıl sevindim anlatamam. Kutunun içinde aşağıdaki görselde görebileceğiniz gibi bir kılavuz çıkıyor. Bir de minicik bir tüp. Açıkçası biraz daha büyük bekliyordum bu ürünü. Mini minnacık olduğunu görünce 70 küsür lira verip almadığıma daha da sevindim.









Bu ürün gözeneklerinizin tamamen yok olması ya da kalıcı olarak küçülmesini sağlamıyor. Sadece kullandığınız süre boyunca size istediğiniz görüntüyü veriyor.
Gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki ben gerçekten etkisini gördüm.





Tüpün uç kısmının sivri olması az miktarda ürün gelmesini sağlıyor ve böylece gereksiz ürün kullanmamış oluyorsunuz. Sadece gözenek görüntüsünden rahatsız olduğunuz bölgeye uygulama yapmanız yeterli. Ben burun üstüm, çenem ve kaşlarımın ortasına uygulama yapmak için aşağıdaki kadar miktarı alıyorum ve inanın yetiyor.







Renkli göründüğüne bakmayın, renk vermiyor. Kokusu da yok. Makyajımı yapmadan 10-15 dakika önce uygulayıp daha sonra fondötenimi sürüyorum ve önceye göre çok güzel bir sonuç alıyorum.






Fondöten kullanmadığım günlerde de sadece bunu uygulayıp çıkıyorum. O şekilde de kullanmanız mümkün.
Normal fiyatı 78 tl'ydi yanlış hatırlamıyorsam. Ben Elca'dan 55 tl'ye aldım. 
Çok ama çok memnunum. Özellikle de az miktarının yetmesi ve bu nedenle bana uzun bir süre gidecek olması hoşuma gitti.

Eğer böyle bir arayıştaysanız denemenizi tavsiye ederim...

Mutlu günler.

1 yorum:

  1. Ben 1 senedir kullaniyorum gözenek küçülttü mu bilmem ama yağ kontrolünü çok iyi yapiyor...

    YanıtlaSil