20 Haziran 2014 Cuma

The One Eye Liner Stylo-Brown

Bir The One ürününü daha paylaşacağım bugün. Yazının başından bundan sonra bu markanın başka ürünlerini de kesinlikle deneyeceğimi belirtmek istiyorum.

Gördüğünüz ürün koyu kahve bir eyeliner.










Kapağının sağlam bir şekilde kapanıyor olması benim için çok önemli. Özellikle felt tip yani keçe uçlu eyelinerların kapakları iyi kapanmayınca iki üç hafta sonra renk vermemeye başlıyor.

Ambalajı sağlam gözüktüğü için sanırım bu ürünle öyle bir sorun yaşamayacağız.







Loreal'in Superliner'ı bana bu felt tip eyelinerları sevdiren üründü. Bu ürünle de sevgimi pekiştirdim.  Sanırım önemli olan uç kısmının sert olmaması. Sert olunca sürmek zorlaşıyor. Halbuki bu öyle mi? Oldukça kolay bir şekilde istediğim gibi eyeliner çekebiliyorum. 

Uca doğru incelmesi de alt kirpik diplerime uygularken müthiş kolaylık sağlıyor.









Parlak bir bitişi yok hatta bir çok eyelinera göre silik bile diyebilirim ama kahverengi olduğundan genelde doğal makyajlarımda elimin gittiği bir ürün oldu. Bu nedenle silik görünmesi beni rahatsız etmiyor.
Kuyruk kısmının gün içinde dağılması da eyelinerda çoğumuzun yaşadığı sorunlardan ama bununla o sıkıntıyı da yaşamadım.







Bu da makyaj temizleme mendiliyle silmeme rağmen ne kadar kalıcı olduğunun bir göstergesi. 

Katalogda 25 tl ama geçen ay 12.90 tl'ye düşmüştü. Bir deneyin derim hem başka renkleri de mevcut.

Bir sonraki yazıda görüşürüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder