31 Mart 2014 Pazartesi

Nicole Kidman'ın Kırmızı Halı Seçimleri

Herkese mutlu haftalar...
Seçim olayları falan filan derken oldukça hareketli ve gergin bir haftasonu geçirdik. Belki bu yazı sizleri biraz olsun stresten uzak tutar.

Nicole Kidman bana hep çok asil gelmiştir. Bakalım seçtiği kıyafetler de düşüncemi destekler yönde mi yoksa beni hüsrana mı uğratacak?


2013 SAG:








 Vivienne Westwood Couture tuvaletini gerçekten çok beğendim ve kendisine çok yakıştırdım. Ölçülü yırtmacı, işlemelerin güzelliği tek bantlı Manolo Blahnick ayakkabıları her şeyiyle çok hoş.
Belki saçı toplu olabilirmiş yaka kapalı olduğundan ama o da beni pek rahatsız etmedi.

İyi başladın Nicole!



2013 GRAMMY:









Saç ve makyaj gerçekten çok hoş ve sade. Vera Wang elbisenin modelini, detaylarını çok sevmeme rağmen rengini hiç yakıştıramadım. Böyle beyaz tenli birinin biraz daha renkli giyinmesi gerektiğini aksi halde hasta gibi durduğunu düşünenlerdenim.


Fred Leighton takılarının zarifliğini beğendim.

2011 ACADEMY AWARDS:








Balenciaga imzalı tuvaletine resmen aşık oldum. Böyle iddialı bir renk böyle çarpıcı bir görüntüyü kolay kolay her kadın bu kadar şık, zarif ve asil taşıyamaz bence.
Hafif makyajı, dümdüz saçlarıyla ben her gün bu şekildeyim der gibi.

Bayıldım!


2013 GOLDEN GLOBES:







Alexander McQueen elbisesinin en çok transparan detayına bayıldım galiba. Vücudunu inanılmaz kadınsı ve şekilli göstermiş bu tuvalet. Makyajı her zamanki gibi oldukça sade. Saçlarının hafif dalgası da çok hoş.
Sadece yakadaki altın rengi payetler pek hoşuma gitmedi.


2013 CANNES 1.GÜN:







O modern at kuyruğu ilk gözüme çarpan ve süper dediğim detay oldu öncelikle.
Daha sonra son yıllarda moda olan bileğin biraz üstü elbise boyu çok hoşuma gitmese de bu Dior elbise de çok beğendim. Kesinlikle Nicole Kidman'ı çok çok daha genç göstermiş.

Böyle canlı renkler kullanmasına bayıldım.


2013 CANNES 2.GÜN:







Örgülü dağınık topuzu, mavi gözlerini belirginleştirdiği eyelinerıyla adeta bir prenses gibi. 
Beyaz, saten, göğüs dekolteli Giorgio Armani elbisesiyle oldukça hoş.

Bu kadar beyaz seçmesi güzel mi belki tartışılır ama ben "ıyy iğrenç " denecek gibi bir çirkinlik görmüyorum.




2008 ACADEMY AWARDS:





Biraz gerilere gittiğimizde o zamanda Nicole Kidman'ın çizgisinin dışına pek çıkmadığını görüyoruz.
Makyajda ve saçta yine oldukça sade ve zarif görüntüler tercih ediyor.

1400 karatlık kolyesinden gözümü alabilsem modelini hiç beğenmediğim siyah tuvaletine laf edeceğim ama kolyenin maşallahı var.




2010 GOLDEN GLOBES:







Sanırım Nicole Kidman'ın en kötü tercihlerinden biri de 2010 yılında Golden Globes'a katılırken tercih ettiği bu Nina Ricci saten tuvaleti...
Renginin kendisini ölü gibi gösterdiğine mi yanayım, modelinin çirkinliğine mi bilemedim.
Yandan çarklı topuzunu da pek hoş bulmadım ya da elbise o kadar kötü ki hiç bir şey kar etmiyor bilemiyorum.
Olmadı Nicole...


2011 BAFTA:





Buz mavisi Elie Saab tuvaletin asaleti Nicole'ün asaletiyle buluşunca hakikaten şahane bir birliktelik olmuş.
Ferragamo clutchını her ne kadar alakasız bulsam da elbiseden gözlerimi alamadığım için bir şey diyemiyorum ama saçları için kendimi tutamayacağım.
Bu elbiseye zarif bir topuz beklerdim ben, saç konusunda çok özensiz gözüküyor.



2012 CANNES:




 İşte bu ya!
Süper sırt dekolteli gül kurusu tuvaleti Lanvin. Topuzu, makyajı her şeyi tek kelimeyle mükemmel. Bu tuvaleti sanırım başka biri giyse bu kadar şık taşıyamazdı. Bravo,süper...



 Nicole Kidman tabi ki daha onlarca kırmızı halıda boy göstermiş ama ben sizin için bunları seçtim ve genel olarak seçimlerini çok beğendim.

Siz ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder