1 Nisan 2014 Salı

Too Faced Full Bloom Cheek&Lip Créme Color - Sweet Pea


Merhaba bugün sizleri ilk Too Faced ürünümle tanıştıracağım. Sephora indiriminde bunu da indirim standında görünce hemen aldım çünkü krem ürünler son aylarda çok ilgimi çekmeye başladı.

Too Faced'in ambalaj tasarımları gerçekten çok romantik, vintage ve sevimli.



Benim aldığım rengin ismi Sweet Pea...
Şahane bir pembe.



Gördüğünüz gibi sadece ürünlerin kutuları değil kendi ambalajları da hoş tasarımlı. Kendimi bu markanın ürünlerine bakarken eski makyaj malzemelerine bakıyormuş gibi hissediyorum.





Oldukça hafif olması çantanızda taşımanızı kolaylaştırıyor. Kapağı açınca kapak boyutunda bir aynası var ki bu da en sevdiğim bir diğer özelliği oldu.




Ürünün yapısı kremsi bu nedenle uygulamak ve dağıtmak çok kolay.
Ben genelde parmaklarımla kullanıyorum çünkü bu tarz ürünler fırçayla kullanıldığında ziyan oluyormuş gibi geliyor bana.







Gördüğünüz gibi rengini şahane bir şekilde veriyor. Dudakta kalıcılığı süper olmasa da yanakta gerçekten kalıcı ve doğal duruyor. Verdiği sağlıklı görüntüyü sevdim.



Ben sanırım 30 tl gibi bir fiyata almıştım indirimde.

Ben bu üründen çok memnun kaldım. Sizin Too Faced markasıyla ilgili düşünceleriniz neler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder