28 Ekim 2013 Pazartesi

Vogue Paris / Kasım 2013 / "Double Body"- Gisele Bundchen

Dışarıda şahane bir hava var! 
Maalesef ben sabahın köründe kalkıp 4 tüp kan aldırdığım için o kadar halsizim ki evde yorganın altında bir yandan kahve içip bir yandan da sitelerde dolaşıyorum.

Bu gezintim esnasında bir haber sitesinde Dünya'nın en çok kazanan modellerinden Gisele Bundchen'ın Vogue Paris'e verdiği pozları gördüm ve bir yazı yazmazsam çatlarım dedim.



33 yaşındaki Brezilyalı model kapakta görüdüğünüz gibi oldukça sıradan bir poz vermiş ama kazın ayağı öyle değil aslında. Muhtemelen diğer fotoğrafları görünce bu dergi o dergi değil diyeceksiniz.

Benim bu çalışmada en çok ilgimi çeken ise bir çok yaşıtı model artık podyuma ve çekimlere yavaş yavaş veda etmeye başlarken Gisele'in hala oldukça fit gözükmesi oldu.





"Double Body" isimli çalışmanın fotoğrafçıları Inez van Lamsweerde & Vinoodh Matadin. 
Bundchen'ı bazı karelerde çıplak görürken bazen de çok ünlü tasarımcıların tasarımlarını taşırken görüyoruz.

Rengine aşık olduğum iddialı göğüs formuyla cesaret isteyen bu tuvalet ise Zuhair Murad imzası taşıyor.
Gerçekten bu tuvalete bayıldım, mavinin yansımalarını barındırıyor üstünde sanki. Deniz gibi..




Çekimin stylingini Vogue Paris'in baş editörü
Emmanuelle Alt üstlenmiş.

Fransızca sitelerden çözmeye çalıştığım kadarıyla burda bir pantolon bluz kombini yapılmış. Üst kısımda tül, payetler ve stras taşlarla degrade bir görüntü var ve çok şık. Armani Privé tasarımı kıyafet Giuseppe Zanotti botlarla birleştirilmiş.




Hem seksi, hem farklı, hem de eğlenceli bir çekim olmuş. Ben Gisele Bundchen'ın  hayranı olmasam da çıplaklığın bu kadar estetik ve şık kullanılarak yapılmış bir çekimde bulunmasından ötürü kendisini çok başarılı buldum.
Atelier Versace imzalı bu siyah tül, tamamen swarovski detaylı pantolonu Giuseppe Zanotti botlarla  oldukça şık gözüküyor. E tabiki üstünede giyilebilir bir kombin düşünürsek :)




Bu defa da beyaz Guiseppe Zanotti botlarını yine beyaz straplez önü kısa arkası uzun Glambattista Valli Haute Couture elbiseyle tamamlamışlar. Bir yanda oldukça yaramaz ve saf bir görüntü sergilerken diğer görselde ise tamamı şahane bir dantelden oluşan Valentino bir elbise giydirmişler Bundchen'a. Elbisenin giyilebilir halinin hastası olabilirim. Dantel detayları o kadar zarif ve şahane ki bakmaktan alıkoyamadım kendimi.



Al işte şu hayattaki en büyük isteklerimden biri Elie Saab bir tuvaletim olması. Tamamı payetlerle işlenmiş bu zarif sırt dekolteli tuvalette yine Vogue çekimlerinde giydiği şahane tasarımlardan biri.





En çılgın görüntülerden biri de bu galiba. Üstündeki bluz ve pantolon lateksten yapılmış. Oldukça rahatsız bir his olmalı.





Gelelim benim üstüme hiç vazife olmasa da 33 yaşındaki Gisele'in çıplak vücudunu bu kadar rahat sergilerken ki özgüvenine...



Tabiki bu çekimde de photoshop var. Saç telinden, elbiselere, vücudunun parçalarına, ten rengine kadar her şeyle oynanmıştır doğal olarak. Sonuçta çok büyük bir derginin çekimi ve olabilecek en şık en estetik görüntüyü elde etmeye çalışmaları normal.

Tabiki herkesin beğenisi farklı ama ben bu kadar kemik torbası görüntüsünü sevmiyorum.Tabi yaşını göz önünde bulundurunca saygım sonsuz.
Genel olarak ben projenin fikrini sevdim. Gisele Bundchen'ı da cesaretinden ötürü tebrik ediyorum.

Siz "Double Body" çalışmasını nasıl buldunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder