27 Ekim 2013 Pazar

Rimmel London Kate Moss Rujlar 106/107

Merhabalar!
Malum Kış'a yaklaşırken dudaklarda koyu renkler görmek istiyoruz yani en azından ben öyle istiyorum ve bunu da bugünkü yazıma yansıtarak sizlere Kate Moss serisinden en sevdiğim iki koyu renk rujumu tanıtacağım.

İlk olarak Kate Moss serisi Türkiye'ye geldiğinde 107'yi tamamen tesadüfen beğenip almıştım( muhtemelen aylarca arayan arkadaşlar bu cümlemden sonra bana gıcık oldular). 
107'yi aldıktan iki ay sonra da bir indirimde 106'yı aldım.



Öncelikle ambalajları çok şık. Plastik olmalarına rağmen sağlam çıktılar ve şaşırtıcı olarak kapakları yalama olmadı.




Soldaki bordo olan 107 numara sağdaki pembemsi gibi gözüken kırmızı da 106.
İkisi de oldukça mat yapılı rujlar evet fotoğrafta özellikle 106 hafif parlak duruyor ama bu görüntü sizi yanıltmasın.
Ben kesinlikle altına balm sürmeden kullanamıyorum. Gün içerisinde de silip tekrar balm sürüp üstüne ruju yeniden uygulamam gerekebiliyor. Dudaklarınız benim gibi kurumaya çok meyilli ise biraz uğraşlı rujlar.
Bordo olan hemen hemen her markanın bordo tonlarından çok farklı değil. Hatta 107 bu kadar olay olduğunda hiç anlamamıştım nedenini. Sağdaki çok canlı  pembemsi bir kırmızı.106'yı İlkbahar'da da kullanmayı çok seviyorum.Yüzüme sağlıklı bir renk veriyor.

Onun dışında bu serinin çiçeksi bir kokusu var ki bu benim için bir dezavantaj. Tamam rujun hafif bir kokusu olması hoşuma gidiyor ama bu benim için biraz fazla.




İkisininde pigmentasyonu güzel ben tek katla opak görüntüyü sağlayabiliyorum.
Kalıcılıkları orta seviyede ama altlarına balm üstüne uygun renkte dudak kalemi ve ruju uygularsanız 4-5 saat kalabiliyorlar.

Siz bu seriden hangi renkleri denediniz, memnun kaldınız mı?

2 yorum: