28 Ekim 2013 Pazartesi

Mac 168 Allık ve Kontur Fırçası


Merhaba, allıklarla kafayı bozduğum malumunuz. Doğal olarak  beğenerek aldığım allıkların yüzümde daha güzel durması için fırça da önemli bir unsur.

Çok uzun bir süre bir allık fırçasına bu kadar para verilir mi diye kendimle cebelleşirken en sonunda bir gün gözüm döndü ve kendimi Mac'te buluverdim.
Evet biliyorum çok farklı allık fırçaları var. Hatta sadece allık için olan fırçalar var ama madem bu parayı veriyorum bari başka işlemler için de kullanabileyim dedim.



Fırça aslında kontur fırçası olarak geçiyor. Hatta izlediğim bir çok vloggerda bu amaçla kullanıyor ama ben çok fazla konturleme yapmadığım için fırçayı çoğunlukla allık uygulamalarımda kullanıyorum.
Konturden bahsetmişken özellikle burun konturü için oldukça uygun bence. Hatta piyasadaki bir çok fırçadan çok daha iyi.
Fırça yumuşacık sırf bunun için bile alınır :) Beyaz olması da ayrıca cezbetti beni.
Allık uygulamasında şimdiye kadar kullandığım en iyi fırça. Özellikle zayıf bir yüzünüz varsa bu tarz küçük ve kesik uçlu fırçalar kullanmanızı öneririm. Hatta normal allık fırçalarıyla genelde bütün yanağını allığa boyayan arkadaşlar var onlara da bu fırçayı öneriyorum :)




Yaklaşık 5-6 kere yıkadım kıllarında dökülme olmadı. Ben oldukça memnunum hepinize öneririm. Bir çok farklı amaçla kullanabileceğiniz için verdiğiniz parayı on kere çıkarırsınız.
Ben fırçayı aldığımda 85 tl idi sanırım.
Siz bu fırça hakkında neler düşünüyorsunuz? Benimle paylaşırsanız sevinirim, görüşürüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder