7 Ekim 2013 Pazartesi

♡ Hakkımda Bilmediğiniz 10 Gerçek ♡

Merhaba, bugün modaya ve kozmetiğe biraz ara verip benden çok sık istenen bir yazı yazıyorum: Hakkımda Bilmediğiniz 10 Gerçek!

Umarım okurken eğlenirsiniz:)

1- Kesinlikle domates yiyemiyorum. 


 Hatta o kadar ki domatese dokunduğunuz çatalı bile kullanamam. Salça ve ketçapla sorunum olmamasına rağmen yemeklerin içinde ya da salatada domates olunca dünya başıma yıkılıyor. Aralıklarla domatese alışma çabalarım oldu ama hepsinde maalesef istifra ettim. Neden yiyemediğimi bilmiyorum (alerjik bir durumda değil) ama kesinlikle yiyemiyorum. Son yıllarda doğramaya başladım ama !

2- Beş- altı yaşlarımda küçük not kağıtlarına resimler çizip satıyordum. 



Aileme, aile dostlarımıza vs. gerçekten para karşılığı dandik dandik resimler çiziyordum ve onlarda almak zorunda kalıyordu. Nasıl bir para hırsım varmışsa :)


3- Yemek yapmak en büyük eğlencelerimden biri. 



Canım sıkkın olduğunda ya da güzel bir tarif duymuşsam mutlaka mutfaktayımdır. Denerim, kendimden bir şeyler katarım ve sonuç olarakta hem rahatlamış olurum hemde insanlara yaptığım şeyleri yedirip yorumlarını duymayı severim. Şuana kadar yaptığım yemeğe kötü diyen çıkmadı sanırım anne tarafımın Bolulu oluşu elimin lezzetine geçmiş ahahh.

4- Üniversite 1. Sınıfta aldığım matematik dersini 4. Sınıfın ikinci döneminde anca verebildim.


 Matematik kadar nefret ettiğim başka bir ders yoktur sanırım. Yapamıyorum arkadaş zorla mı?!

5- Hayatımda bir tane Chanel çantam bir çift Louboutin'im ve bir tane de Elie Saab tuvaletim olsun istiyorum.





Muhtemelen hiç biri olmayacak ama olsun ben 
istiyimde :) 

6- Gezmeyi çok sevmeme rağmen tipik bir Yengeç burcu kadını olarak en çok ev ortamını seviyorum.




 Daha rahat, daha samimi geliyor. İlerde kendime ait bir evim olduğunda çok daha zevkle oturabileceğim bir dekorasyon yaratıp mutlu mesut yaşamayı planlıyorum.



7- Yaprak sarmaya bayılırım ama kapuskayla pırasanın piştiği evde durmak benim için işkence.




 Evet maalesef çok yemek seçiyorum. Şuana kadar ben bayılarak kapuska yiyorum diyen bir kişiye raslamadım ve gerçekten kokusu benim hiç hoşuma gitmiyor. Neyse ki bizim evde pek fazla pişen yemekler değiller. Sarmaya gelince yanında içecek bir şey verirseniz sınırsız yiyebilirim. Şuan bile ağzımın suyu aktı.

8- Kış'ı çok severim.




Aslında Yaz çocuğuyum ve etrafımdaki bir çok insan Yaz delisi ama ben Kış'ı, soğuğu, kar yağışını, üşümeyi çok seviyorum. Kesin bir nedeni yok ama sanırım Yaz aylarında çok terlemekten ve bunalmaktan nefret ettiğim için.

9- Hayvan tüyüne ve toza alerjim var. 



Deli gibi hapşurmaya başladıysam ya o ortam tozludur ya hayvan vardır ya da sağda solda yakınımdaki biri daha önce hayvan bulunan bir ortamda bulunmuştur. Ayrıca hapşurmalarım başladı mı bitmek bilmez arkadaşlarım ve ailem de bunun en büyük şahidi.

10- Lise mezuniyetimde sahneye çıkarken düştüm.



Bir hevesle daha önce hiç giymediğim kadar yüksek ve ince topuklu bir ayakkabı seçtim ve gerçekten diploma töreni esnasında oldukça estetik bir şekilde düştüm. O günden beri de topuklu ayakkabı fobim oluştu. Azıcık bile olsa topuklu giyince düşücem diye aklım çıkıyor.

Evet şimdilik benim sizinle paylaşacağım 10 gerçeğim bunlardı. Umarım fazla garip değillerdir.

Sevgiler...

2 yorum:

  1. Çok keyifli bir yazı olmuş. Seni biraz daha yakından tanıdık.
    Bu arada aklım o müthiş görünen sarmalarda kaldı :p

    Sevgiler

    YanıtlaSil