30 Eylül 2013 Pazartesi

Trend Alarmı!!! Midi Etekler

Herkese selam.
Bu yazıda önümüzdeki sezon hem vitrinlerde,hem defilelerde hem de çevrenizde  çok fazla göreceğiniz yeni bir moda akımından bahsedeceğim: midi etekler.

Konuyu  biraz daha açıklamam gerekirse diz altında,ara boylardaki eteklere midi etek diyoruz ve bu ne dizden yukarda ne de bilekten aşağıda ara boy etekleri bu kış ve önümüzdeki yaz çok fazla görücez.
E madem bu kadar haşır neşir olucaz bu görüntüyle ben de sizi biraz hazırlamak istedim bu trende.



İlk olarak kombinlemesi daha kolay olan kalem formundaki midi eteklerden başlayalım. Kalem etekler zayıf vücutlarda güzel durduğu kadar balık etlilerde de güzel gözüken parçalar. Tabi ki eteğin boyu uzayınca işin rengi hafiften değişiyor. Hemen korkmayın. Sadece bacak boyunuza göre kombinlemeniz yeterli.
Kalem etek diyince bir çoğumuzun aklına ciddi, iş ortamında giyilebilecek ya da özel bir davete, etkinliğe vs. giderken seçebileceğiniz etekler geliyor biliyorum ama bunların yanı sıra biz önümüzdeki sezonlarda oldukça spor, casual,şirin tarzlarda kalem midi eteklerde göreceğiz.



Geometrik desenler,enine ya da boyuna çiziler oldukça fazla. Eğer boyunuz kısaysa ben bu tarzı kullanamayacak mıyım diye düşünmeyin. Düz renkler ya da boyuna formlarla süslü etekler sizin için biçilmiş kaftan. Ben uzun boylu olmayan biri olarak bu tarz etekleri az da olsa topuklu ayakkabıyla kullanmayı tercih ediyorum.
Tabi sizin boyunuz uzunsa babetle, düz botlarla, spor ayakkabılarla da kombinlemeniz mümkün.


Aslında eteğinizin rengine ve desenine göre kombin imkanlarınız neredeyse sınırsız!
İsterseniz göbek kısmını açıkta bırakan büstiyerlerle, isterseniz atlet bluzlerle ya da kazaklarla kombinleyebilirsiniz. Ben özellikle deri olanların altına postal giyilmesini çok beğeniyorum.Oldukça asi bir görüntü veriyor. Daha kadınsı desenlerinse (leopar gibi) stilettolarla çok şık durduğunu düşünüyorum.
Floral desenli ve ya renkli geometrik formlar barındıranları dolgu topuklarla hem spor hemde sevimli hale getirebilirsiniz.



Tabiki iş sadece dar olanlarla bitmiyor. A formlu, pileli eteklerinde midi boyları var. Bunların maxi boyları (yere kadar olanları) geçtiğimiz yaz oldukça revaçtaydı. Bu sezon boyları biraz daha kısalarak hala moda dünyasında hüküm sürmeye devam ediyorlar.

Ben akordeon tarzı pileli olanlarını pek sevmiyorum. Gerçi çok zayıfsanız ve biraz kilolu gözükmek istiyorsanız bu modeller tam size göre çünkü baseni olmayanı bile basenli gösterme özellikleri var.


Bu formdakileri de deri, floral ya da geometrik desenli, kadife, kot gibi farklı desen ve kumaşlarda tercih edebilirsiniz. Ben özellikle kahve krem tonlarda olanları kot gömleklerle çok yakıştırıyorum.
Bu çan model eteklerin beline bir kemer şart arkadaşlar. Kemersiz bana çok garip gözüküyor. Şöyle fazla kalın olmayan kombininize uygun bir kemerle süsleyebilirsiniz eteğinizi hele ki düz renkse.



Özellikle düz renkleri kısa deri ceketler ya da yine deri düz ve ya hafif topuklu bootielerle kombinleyerek harika bir stile imza atabilirsiniz. Floral desenleri genelde eteğin içindeki bir rengi seçip o renkten üstle kombinleriz ve aslında  bakanı aşırı boğmuş oluruz. Bunun yerine beyaz, gri ya da siyah gibi renkler seçerseniz dikkati sadece eteğin ahengine çekmiş olursunuz.


Özellikle diz üstü çorap çizmelerle giyeceğiniz bu etekler sizi hem olduğunuzdan daha uzun algılatır hem de şık bir görüntüye imza atmanızı sağlar. Soğuk günlerde balıkçı yaka kazaklarınızla da tercih edebilirsiniz. Sanırım ben bu kış bol bol uzun çizmelerle ve bootielerimle kombinleyeceğim midi eteklerimi.

Bu tarz etekleri Asos'tan online olarak kolaylıkla bulabilirsiniz. Yok ben mağazadan alıcam diyorsanız Topshop, Zara, Mango, Limon Company,İpekyol vs. gibi hemen her mağazada bulabilirsiniz.

Siz de benim boyuma, kiloma olmaz demeyin, her şeyin bir oluru var:)

Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder