5 Eylül 2013 Perşembe

Jennifer Lopez'in Kırmızı Halı Seçimleri

Herkese merhaba Freida Pinto'yla başladığımız Kırmızı Halı Seçimleri yazısının ikincisiyle karşınızdayım.Bu defa da seveni çok olan Jennifer Lopez'in farklı farklı törenlerde,ödül gecelerinde vs tercih ettiği kıyafetleri inceleyeceğiz.

2011 GOLDEN GLOBE AWARDS:



Törene beyaz renkte ipek ve şifonların kullanıldığı kristallerle süslü Zuhair Murad tasarımı tuvaletle katılan Jlo melek gibi göründü bana.Çoğunlukla bu tarz törenlerde  seçimini fazla iddialı ve seksi kıyafetlerden yana kullanan Latin şarkıcı bu sefer zerafeti seçmiş anlaşılan. Swarovskilerle süslenmiş clutchı  Kiosque.

Saçının at kuyruğu güzel makyajını (özellikle eyelinerını) ortaya çıkarmış.At kuyruğunu da küçük kristal detaylı bir aksesuarla hareketlendirmiş.Bayıldım bu görüntüsüne.

2013 GRAMMY AWARDS:



Törene siyah tek kollu ve kasığa kadar derin yırtmaçlı Anthony Vaccarello tasarımı tuvaletle katılan Jlo'nun bu görüntüsünü ben pek sevmemiştim.Elbise yırtmacı olmasa ( fazla abartılı olduğundan gözüme kötü gözüktü) ve birazda üstüne oturan bir kesimi olsa hoş durabilirdi ama sanki çarşaf dolamış gibi. O minicik tepeden yumurta topuzu kafasını top gibi ortaya çıkarmış.Sadece Jimmy Choo çantasına bayıldım onun dışında maalesef bu görüntüsü vasattı.


2012 ACADEMY AWARDS:


84. Oscar Töreni'nde Zuhair Murad tasarımıyla karşımıza çıktı Lopez. Haifif makyajı, takılarının zarifliği çok hoşuma gitti.Tuvaletide kıvrımlı vücuduna çok yakıştırdım.Aslına bakarsanız klasik bir Jennifer Lopez görüntüsüyle katılmış bu defa da Oscar'a. Salvatore Ferragamo clutchının hastası oldum bu arada.

2011 BAFTA:



Los Angeles'ta düzenlenen törene yeşil, pencere detaylı ( cutout ) Emilio Pucci tasarımı elbisesiyle katılan Lopez, görüntüsünü altın rengi Lena Erziak tasarımı clutchıyla tamamlamış. Saçlarının volümü, makyajı her şeyine bayıldım. Sanırım tek sıkıntım iç çamaşırı kullanmadığı göğüslerinin alenen gözümüze girmesi.Onun dışında elbisenin rengi, modeli çok hoşuma gitti ve çokta yakışmış.


2013 MET GALA:



Evet kabul ediyorum pul işlemeli leopar deseni görüntülü tuvaleti çok fazla gözüküyor ama sizce de bu haliyle Latin şarkıcı hem çok seksi hem de çok modern bir görünümde değil mi? Michael Kors tuvaleti en başta biraz göz yorsa da sanırım bütüne bakınca hoşuma gitti.

Sırt penceresine bayıldım. Makyajına, saçına, aksesuarlarına bayıldım. Tamam leopar gözü fazla yoruyor ama bu da Jennifer Lopez :) Bir yerden abartmasa olmazdı.

2012 MET GALA:



Kimse bu kadına napıyorsun ablacım bu giyilir mi hiç dememiş mi? Tuvaletin rengine bayıldım.Aslında o çiçeklerden oluşan bolero olmasa tuvaletin kendisine de bayıldım. Tuvalet Gucci
Saçı, makyajı sıfır. Bu pembe tonuna dudağındaki kırmızının tonu hiç olmamış.Jennifer'ın bu görüntüsünde sadece bolerosuz tuvaleti ve clutchı hoşuma gitti.

2012 VANİTY FAİR OSCAR PARTY:


Yine Zuhair Murad tasarımı siyahımsı bordo derin v göğüs dekolteli bir tuvaletle karşımızda güzel yıldız. Omuzlardaki dik vatka detayları ve göğüs dekoltesi elbisenin rengiyle birleşince aşırı vamp bir görüntü oluşturmuş.
Ben bu elbiseyle biraz daha koyu bir makyaj isterdim. Makyajı yok denecek kadar soluk.Onun dışında bu görüntüyü Jennifer Lopez'e çok yakıştırdım.

2010 ACADEMY AWARDS:


O zamanın modası falan demek istiyorum ama yok arkadaş 2010'da elli sene önce değil ki birbirimizi kandırmayalım.Mahmutpaşa'dan metreyle perdelik kumaş alıp sarınmış gibi gözüküyor elbisenin içinde.

Giorgio Armani Privé olduğu için şu elbiseye güzel diyemeyeceğim kusura bakmayın. Yok bu hali hakikaten teyzesinin düğününde gelinlik giydirilmiş kız çocukları gibi.

2010 VANİTY FAİR:




Bitişte güzel bir hali olsun istedim. Maşallah yememiş içmemiş törenden törene koşmuş Jlo yıllar içinde. Aslında o kadar fazla koyabileceğim resim vardı ki ne siz dayanıp okurdunuz ne de benim yazmaya halim kalırdı.
Yine pencere detaylı (cut out) siyah Gucci tuvaletine bayıldım. Ferragamo clutchı görüntüsüne çok uymuş.
O normalde hiç beğenmeyeceğim küpeleri ve bilezikleri bile beni rahatsız etmedi. At kuyruğu oldukça zarif ve şık bir görüntü katmış, makyajıda dozunda. Eh ben bu görüntüsünü sevdim ne diyim.

Benim Jennifer Lopez'in kırmızı halı seçimlerimle ilgili söyleyeceklerimin bir kısmı bu kadar.Siz en çok hangi seçimini beğendiniz?
Kiosque
Kiosque

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder