2 Eylül 2013 Pazartesi

Claire's Ruj - Nude

Merhaba herkese, yeni bir ürün tanıtımı yazısı yazıyorum bugün. 
Farklı renklerde ruj alma konusunda sanırım takıntılı olan bir ben değilimdir. Fakat işi iyice abarttım ve aynı rengin bin farklı tonunu falan almaya başladım. Her ne kadar canlı renkler kullanmayı çok sevsemde nude rujların da sevdalısıyım. 

Hal böyle olunca birbirinden farklı tonlarda nude rujlar aldım.
Bunlardan bir tanesi de Claire's markasının nude'u oldu. 

Uzun zamandır bu markadan bir kozmetik denemek istiyorum ilk ürün olarakta risksiz bir seçim olan nude tonlarda ruj seçtim.



Benimkinin ambalajı baya kötü oldu kıştan beri kullanıyorum ve genelde de makyaj çantamda oluyor. Şeffaf kapaklı, alt kısmında rujun tonunu görebildiğiniz bir ambalajı var. Bu tarz kapakları ben çok sevmiyorum çünkü genelde çok çabuk çatlamaya ya da kırılmaya meyilli oluyorlar. 

Renk seçenekleri çok fazla değil ama gereklı olan tonlar var. Ben her nude tonunu kullanıyorum ama elimdekiler içinde en sevdiğim tonlardan biri bu. Hafif pembe alt tonlu bir nude olduğundan dudak rengime çok yakın. Ölü gibi gözükmüyorsunuz. Yaz kış yapısı o kadar yumuşak ki sürerken zorlanmıyorsunuz.Sanki satin bir rujun üstüne hafif bir gloss geçmişsiniz gibi duruyor dudakta.



Hem gölgede hem güneşte çekilmiş fotoğrafları var yukarda. Rujun çiçeksi bir kokusu var. Ben rujda koku sevmeme rağmen bu biraz fazla geldi. Kokusu dışında rujla ilgili sevmediğim bir şey yok. Özellikle fiyatına göre oldukça güzel bir ürün.

Fiyatı: 9 tl idi sanırım.

Siz Claire's in hangi kozmetik ürününü denediniz?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder