17 Temmuz 2013 Çarşamba

Douglas Brown Eye Pencil/ Douglas Kahverengi Göz Kalemi

         Herkese merhaba, Douglas indiriminden aldığım ikinci ürün olan göz kalemini tanıtıcam bugün sizlere.




         Bana sanırım 2 yıl falan gider bu kalem çünkü uzun olanlardan. Aslında Douglas'ın kalemleri güzelmiş gidiyim alıyım diye almadım sadece her zamanki gibi deneme merakıma yenik düştüğüm için ve evde zibilyon tane siyah kalem olduğu için bunu aldım.

    Allahım iyiki de almışım!
Bir kalemle aşk yaşayacaksın deselerdi asla inanmazdım ama oldu. Hayatımda bu kadar güzel bir kahverengi kalem görmedim desem yeridir. Bütün güzel özellikler sanki bir üründe toplanmış.

- Sürümü yumuşacık hiç zorluk yaşatmıyor
- Yapısı yumuşak olduğundan dağıtarak kullanmak istediğinizde kolayca dağılıyor ve dağıttığınız kısım gün içinde çizgilerde birikme yapmıyor
- Ton olarak çok hoş bir kahverengi ne çok koyu, ne çok kızıl tam kıvamında.

    Fiyatı normalde ne kadar bilmiyorum ama ben indirimde 5 tl'ye aldım diye hatırlıyorum.





       Işık kötü olduğundan baya koyu bir kahve gibi çıkmış ama siz fotoğrafa aldanmayın. Kahve kalemleri seviyorsanız ya da denemek istiyorsanız bi koşu gidip alın :)

        Sevgiyle kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder