20 Temmuz 2013 Cumartesi

Avon Advance Tecniques Daily Shine

Herkese merhaba, çok fazla saç ürünü yazısı yazmadığımı fark edince uzun zamandır elimde olan bir ürünle şeytanın bacağını kırmak istedim.



 Tüm saç tipleri için uygun olan ürün 250 ml ve inanın bana o kadar az kullanılıyor ki senelerce bitiremeyebilirsiniz. Islak yada kuru saçın uç kısımlarına sürerek hem kırık görünümünü hem de elektriklenmeyi azalttığını söylüyor. 

Ben aldığım günden itibaren üç hafta kullandım evet dediği gibi saçı söndürüyor ama çokta iyi anlamda değil maalesef. 

Birincisi yapış yapış bir his bırakıyor
İkincisi yağlanmayı hızlandırdığını en azından kısa süre içinde saçınızı kirliymiş gibi gösterdiğini gözlemledim


Ben saç ürünlerinde saçı ağırlaştırır mı, sertleştirir mi vs dışında kokuya da takığım. Saçıma sürdüğüm şeyin gerçekten güzel ama abartılı parfüm gibi de kokmaması lazım. Koku anlamında benden geçer not aldı ama yapısı ve saçımı halden hale sokması nedeniyle artık kullanamıyorum. Yarısına bile gelmedim daha nedense atmaya da kıyamıyorum bakalım napıcam. 

Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder