15 Temmuz 2013 Pazartesi

NYC Smooth Skin Pressed Powder



      Merhaba, NYC nihayet Watsons'ta stand açtı bende koşa koşa ne var ne yok diye gittim ve nedense bu aralar pudralara kafayı taktığımdan ilk pudraya elimi attım. Fiyatları oldukça uygun 6-7 tl gibi bir fiyatı vardır sanırım. Ya fazla renk seçeneği yok ya da kalmamıştı bilmiyorum ama 3 renk arasından seçim yapmak zorunda kaldım.






Diğer iki rengin benim cildimle alakası olmadığını fark edince bende transparan olanını aldım. Bence pudranın hem avantajları hem dezavantajları var.

AVANTAJLARI :

- Fiyatı oldukça uygun
- Yapısı bence drugstore bir pudraya göre oldukça başarılı, yumuşak ve çok tozutmuyor
- Aynası var

DEZAVANTAJLARI :

- Ambalajı fazla dandik, kalitesiz plastik olduğundan sanki elimde kalacak gibi
- Gün içerisinde tazelemek gerekiyor

    Ben aldığım için pişman değilim hatta seviyorum diyebilirim. 3-4 katı para verip çok kötü sonuçlar aldığım pudralardan sonra bu keseme de yüzüme de daha iyi geldi.

Mutlu günler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder