29 Haziran 2016 Çarşamba

Trend Alarmı!!! Yüksek Tabanlar



Hello canlar!
Vitrinlerde, dergilerde hatta sokaklarda çokça görünce yazmazsam ayıp olur diye düşünerek bir trendin alarmını veriyorum.

Evet canım eskiden olsa bu ne böyle diyip bir çoğumuzun giymeyeceği yüksek taban ayakkabılar trend oldu!



Bu trend 2015'te Stella Mccartney'nin başının altından çıktı diyor bir çok moda yazarı, valla bende onların yalancısıyım.

Oxfordların platformlu haline dünya ne kadar hazırdı bilmiyorum ama sanırım ben değildim çünkü hala bile gördükçe yadırgıyorum.




Aslında bir çok farklı tarzda kullanan var ama hiç değilse çok hanımhanımcık kıyafetlerin altına giymeseniz daha hoş olmaz mı diye düşünmeden edemiyorum.

Sanırım biraz kaba hatlara sahip oldukları için bu ayakkabıları ben daha maskülen stillerde beğeniyorum.




Kısa paçalı pantolonlar, boyfriend jeanler ya da kot şortlar birleştirmek için iyi alternatifler.



Bu arada tabi ki diğer markalar da geri kalmamış farklı versiyonlarını çıkarmış ki bunların başında da Prada geliyor.

Ardından da Beşiktaş Pazarı'ndan 50 liraya bulur olduk.




Özellikle ayak numaranız büyükse bence bu modellerden kaçın çünkü kalıpları yüzünden ayağın görüntüsü normalin 3 katı gibi duruyor.

Geçenlerde hem Mango'da hem Zara'da indirimde gördüm bu arada. Fakat şunu da belirtmeliyim ki bence hiç konforlu değiller.

Bugünlükte benden bu kadar, sonraki yazıda görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder