11 Mayıs 2016 Çarşamba

Pastel || Moon Light Highlighter



Yaz gelir de makyaj da aydınlatıcı kullanmamak olur mu?

Olmaaaz!
Aslında bu işin Yaz'ı Kış'ı yok ama nedense herkes havaların ısınmasıyla highlighter kullanımını doğru orantılı hale getirdi:) 





Tabi ki bu girizgahı boşuna yapmadım. Bugünkü konumuz Pastel markasının Moon Light aydınlatıcısı.




Cam, oje şişesini andıran bir ambalajı var. Kapağını açtığınızda da oje fırçasıyla karşılaşıyorsunuz. Ambalajı, aplikatörün formu falan çok güzel bence.





Ben yukardaki görselde gördüğünüz miktarda yanağıma, burun üstüme falan uygulayıp dağıtıyorum, yeterli de oluyor.

Bu ürünü kullanmadan önce bazı önyargılarım vardı: 
 -Likit olduğu için uygulama esnasında alttaki fondöteni kaldırır mı? 
-Gün içinde kalıcı olur mu?
-Rengini sever miyim?

  

İlk iki konuda hiç sorun yaşamadım. Ne uygulama esnasında beni yordu, ne de tazeleme gereği duydum. Hatta çok doğal durduğunu bile söyleyebilirim. Ancak üçüncü konuya cevaben anladım ki pembe tonlarda aydınlatıcılar bana göre değil. Umarım Pastel bu ürünün şampanya rengini de en kısa zamanda çıkarır.

Ürünün satış fiyatı 12 liraydı diye hatırlıyorum.

Mutlu günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder