31 Mayıs 2016 Salı

Isana || Sprey Deodorant+Rollon+Krem Deodorant



Malum Yaz geldi, havalar ısındı. Tabi ki deodorant kullanmanın mevsimi yok ama burdan bir kere daha özellikle sıcak havalarda bu konuda hassas olunmasını rica ediyorum. Sonra toplu taşımada çıldırıyoruz:)





Koltukaltı ürünlerinde alüminyumsuz seçimler yapılması gerektiğini her yerde okuyoruz ancak "temiz içerikli" ürünler hem seçenek olarak az hem de pahalı.
Bende Rossmann'da Isana'nın bu 3 ürününü görünce hemen aldım.
Hiç birinde alkol ve alüminyum yok, dermatolojik olarakta test edilmiş.




İlk olarak rollonla başlayalım. Mum formda, transparan bir ürün. Uyguladıktan sonra hafif bir ıslaklık kalıyor ama kolayca kuruyor. İz bırakmıyor. Kokusu hafif ve temiz ancak sadece 2-3 saat koruma sağlıyor. Bu süreden sonra normalden daha kötü bir kokuyla karşılaştım. Maalesef hiç memnun kalmadım.





Krem yapıda olan ürün kullanım açısından bence pratik değil çünkü yaymak oldukça zor. Ya elinizle uygulama yapacaksınız ya da ürünün başlık kısmıyla ama ikisi de işi zorlaştırıyor. Kokusu rollonla aynı. Maalesef bu üründe de koruma yok denecek kadar az. Pratik olmadığı ve koruma sağlamadığı için tekrar almayacağım.






İşte üçlünün en beter ürünü deodorant. Koruması 10 dakika desem yalan olmaz. Hele ki spor falan yapıyorsanız buna hiç yanaşmayın. Bu üründe iz bırakmıyor ya da bazı deodorantlar gibi yakma hissi olmuyor ama ben asla almam.
İlk önceliğim ter kokusunu önlemesi olduğu için bu tarz ürünleri yeniden satın almayacağım.

Bir sonraki yazıda görüşürüz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder