5 Kasım 2015 Perşembe

Bobbi Brown || Creamy Color for Lips & Cheeks - Honeyed Tea




Önceleri allık ve ruj rengi olarak kahve tonları bana hiç cazip gelmezdi ve kendime yakıştırmazdım ama bir süredir özellikle ruj olarak kahveler satın almaya başladığımı fark ettim.
Bugün Bobbi Brown markasına ait likit/krem yapıda hem dudakta hem de yanakta kullanılabilen bir üründen bahsedeceğiz.



Gördüğünüz gibi ürünün ambalajı tüp şeklinde ki bence krem allıklar tüpte daha hijyenik ve daha kontrol edilebilir oluyor. Evet ruj olarak kullanırken parmağınızı ya da fırçanızı kullanmanız lazım ama olsun o kadarda.

7 ml'lik minik bir ürün. Gerçi allık ya da ruj bitirmek o kadar zor ki bu kadar küçük olmaları benim hoşuma gidiyor.



Dudakta inanılmaz güzel bir duruşu var. Hafif ıslak bitişli diyebilirim ve kesinlikle dudağı kurutmuyor, çizgilere dolmuyor.
Her tür makyajda kullanabiliyorum.
Yanağa uygulamak için bana biraz fazla ıslak görünümlü geldi diyebilirim. Ben toz bronzer uyguladığım yerlerin altına hafifçe uygulayarak kullandım. Böylece bronzerın daha iyi tutunmasını sağladım.
Tabi dudakta kullanmak favorim!
 Kalıcılığı dudağımda 2-3 saat, tabi bir şeyler içerseniz azalıyor.
Yanakta üstüne toz bronzer uygulayınca valla ürünü yüzüme çiviledi adeta.




Rengi itibariyle Sonbahar-Kış aylarında kullanılabilecek güzel bir ürün. Bu tarz ürünleri sevenlere öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder