5 Ekim 2015 Pazartesi

Trend Alarmı!!!!! Süet Kumaş




Helloo!
Havalar soğurken kışlık materyallerde vitrinlerde yerini almaya başladı. Bu sezon tasarımcıların en çok tercih ettiği kumaşlardan biri de süet.



Benim en sevdiğim kumaşlardan biri daha doğrusu aşk-nefret ilişkimiz var diyebilirim. 
Süet parçalar tercih ettiğinizde gerçekten dikkatli olmak lazım. Lekeyi, darbeyi direk belli ediyor. Onun dışında bazı türleri tozu üstüne toplamakta birebir. Bir çok kumaşa göre daha kolay kirlendiğini de belirtmeliyim. Bir de artık süet görünümlü olan parçaları bile uçuk fiyatlara satıyorlar tabi.




Bunca kötü yönü saydım ama doğru renk, doğru kombinle gerçekten beni heyecanlandırmayı başarıyor. Her ne kadar bu sezon çok çeşitli renklerini görsekte en çok toprak tonları yakışıyor bence süet kumaşa.




Uzun paltolarda ve kısa eteklerde çok kullanıldı bu sezon. Özellikle camel rengi tercih ediyor markalar. Bence de tek bir süet parça edinecekseniz hem her şeyle kombinlenebilecek hem de göze çarpacak renkler seçin. Taba, camel ya da haki tonları güzel seçenekler.




Dar kesim elbiselerde çok görüyorum. Uçlarda püsküllerle hareketlendirilmiş olanlar bana çok hoş gelmese de lazer kesin süet dar elbiseler de dolabınıza ekleyebileceğiniz parçalardan.
İlla püskül istiyorsanız kovboy tarzı ceketlerde süet ve püskül mükemmel kombo!




Yok canım süet iyi hoşta eğer dar kesimse vücut hatlarınızı baya belli eder.
Özellikle ince süet kumaşları fazla kilolu olan bayanlara pek önermiyorum.



Süet güzel ama ben kıyafette tercih etmek istemiyorum diyenler mi var?
Sizler için yazım farklı seçeneklerle devam ediyor efendim! 


Ünlü ünsüz çanta tasarımcıları da bu sezon bol bol süet kullandılar koleksiyonlarında. Mağazalar, çarşılar, pazarlar süet çanta kaynıyor.


"Süet ne arar la bazarda?" demeyin gidin bir sosyete pazarına almayanı dövüyorlar.



Eyy bee işte en sevdiğim şey! Diz üstü süet çizme. Evet bu bıdık kadar 1.66'lık ( niye 1.65'e düzliyim ya 1cm fazlayım bi kere ) boyumla giyiyorum ben. Kısa şortlar,etekler, elbiselerle de şahane oluyor.

Geldik bir yazının daha sonuna... 
Siz bu sezon süeti hangi parçalarda kullanacaksınız?

3 yorum:

  1. tam mevsimlik çok hoş hepsi...

    YanıtlaSil
  2. Süet olan herşey cok şık duruyor suet sevengıllerdenım bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya düşündüm de süetin bi asilliği var haklısın:)

      Sil