4 Ekim 2015 Pazar

En Tatlı Hediye || Tatlımo - Fruit Flowers



Merhaba!
Dün Ebru'yla Buket'in Rengini Bul etkinliğindeydim. En kısa sürede etkinlik yazısı da blogumda olacak ama bugün etkinlikte beni çok etkileyen markalardan birini tanıtmak istedim.
Fruit Flowers!
Bir de yeni markaları olan Tatlımo var onu da unutmayalım:)
Özür mü dileyeceksiniz?
Doğumgünü ya da yıldönümü mü kutlayacaksınız?
Yeni işin hayırlı olsun ya da geçmiş olsun dileklerin için ne göndersem diye mi düşünüyorsun?
İlk olarak herkesin aklına bir buket çiçek geliyor biliyorum. Güzel bir fikir ama o çiçek bana geldiğinde sevinirken bir yandan da güzelim buket 2 güne solup çöpe gidecek diye üzülüyorum.
Ayrıca biraz yaratıcılık şart!




Kadınların tatlıyı ne kadar sevdiği malum, e erkeklerinde kalbi midesinden geçiyorsa neden atıştıracak, tatlı ve güzel tasarlanmış bir hediyemiz olmasın?
İşte Fruit Flowers'ta böyle düşünmüş olacak ki şahane kekleri, çikolata kaplı meyveleriyle her gün yüzlerce kişinin kalp kırıklığını tedavi ediyor ya da doğumgününü kutluyor :)


Ürünlerde katkı maddesi yok.
Sipariş üzerine çalıştıkları için gelen her şey taze oluyor.
Eğer sipariş verdiğiniz bölgede Fruit Flowers şubesi varsa teslimat ücreti ödemiyorsunuz.
Yine şubeleri olan şehirlerde aynı gün ürün teslimi yapıyorlar.


Her zevke her keseye uygun seçenek var. Sitenin linkini aşağıya bırakıyorum. Zaten girince dayanamayıp mutlaka bir bahane bulup sipariş vereceksiniz :)

Etkinliğimize katılıp bizleri bilgilendiren markanın genel müdürü Mahmut Atar'a da bir kez daha teşekkür ediyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder