17 Ekim 2015 Cumartesi

Palmolive || Body Butter - Nane



Selam herkese!
Nane, mentol kokuları benim her türlü bakım ürününde tercih sebebim. Watsons Palmolive'in Body Butter serisinden bu duş jelini denemem için gönderdiğinde bir süre kullanmaya kıyamadım.


Oldukça yoğun kıvamlı, içinde yeşil partiküller olan, minicik aldığınızda şahane köpüren ve kokusuyla kendine aşık eden bir ürün oldu benim için.




Eğer nane kokusunu sevmiyorsanız muhtemelen beğenmezsiniz ama özellikle sabahları soğuk duş alırken o kadar ferahlatıcı bir etki yarattı ki Yaz boyunca ürünü bana damardan versinler istedim :)
Palmolive'in Body Butter serisinden denediğim diğer duş jelleri gibi vücuda fazla nem vermemesinin aksine nem vermesi de ekstra sevme nedenim oldu. Bu arada 500 ml'lik bir ürün olduğu için uzun süre gidiyor.



Beni bu kadar sevdiğim bir ürünle tanıştırdıkları için Watsons'a teşekkürler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder