16 Ekim 2015 Cuma

Kozmela Paketi ve Makyaj Deneyimim



Rengini Bul etkinliğinin sponsorlarından biri de Kozmela'ydı. Bize çok güzel ürünlerden oluşan bir paket hediye ettiler. Hem paketteki ürünlerden hemde kurdukları stantta Gizem'İn bana yaptığı makyajdan bahsetmek istiyorum.





Paketlerimizde benim uzun zamandır merak ettiği Youngblood markasının ruju ve mineral pudrası vardı.
Essence'ten bir kapatıcı ve ruj ( ki ruj en kısa zamanda almak istediğim bir renkti).
Son olarakta ambalajlarına bayıldığım Jane Irdale'den bir ruj paleti ve bronzlaştırıcı.
Bütün ürünleri kullandıktan sonra detaylıca inceleme yazılarını yazacağım. O yüzden blogumu takip etmeyi unutmayın.




Kozmela etkinliğimizde yine Youngblood ve Essence ürünlerinden oluşan bir stant açtı ve ne zamandır bana makyaj yapmasını istediğim canım arkadaşım Gizem (@makeupbygizemakgüneş) ürünleri kullanarak bana günlük bir makyaj yaptı.



Gizem'de bende sarı alt tonlu olmasına rağmen Youngblood'ın Liquid Mineral Foundation'ini tenime çok uygun bulduk. Normalde pembe alttonlu olduğumdan sarı fondötenler bende hiç düzgün durmaz ama bu fondöteni en kısa zamanda gidip satın alacak kadar sevdim.



Makyajımda kullandığı ürünlerin hepsi yukardaki görselde. Şeftali tonlarında bir allığın bana yakışacağını syledi Gizem. Hafifçe kaşlarımı doldurup, yüzümü de pudrayla sabitledi.
Ruj olarak yine kahve-nude bir renk seçti.



Bunlarda benim koşarak satın alacağım fondöten ve pudra.




Bu da tost makinesiyle çekilmiş gibi olsa da makyajımın son hali. Bayıldığımı söylememe gerek yok galiba. Tam günlükte kullanabileceğim tonlar.
Öncelike Gizem'in el emeğine ve uğraşına teşekkür ederim.
Sonrasında da Kozmela'ya ve etkinlikte bizlerle olan yetkililerine çoook teşekkür ediyorum Hem hediyeleri için hem de hatta en çokta bana böyle güzel ürünlerle bir makyaj deneyimi yaşattıkları için.

2 yorum:

  1. çok güzel bir makyaj olmuştu gerçekten young blood ürünleri de süper zaten .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım:) evet ürünleri bende çok sevdim:)

      Sil