3 Temmuz 2015 Cuma

Haziran 2015 Sık Kullanılanlar




Merhaba, ne zamandır blogda sık kullandığım ve favorim olan ürünlerden bahsetmek istiyordum. O gün bugün dedim ve ilk yazımla karşınızdayım.





Haziran ayının başlarında makyaj yapıyordum ama sonlarına doğru yüzüme bir şey sürmek istememeye başladım. Sadece göz makyajı yapar oldum. Göz makyajımda da bana The Balm'ın Autobalm paletlerinden California ve Wet'n Wild'ın Comfort Zone paleti eşlik etti.

Fırça olarak tabi ki sadece Sigma E35'i kullanmadım. Ancak bu ay elimin en çok gittiği fırça bu olduğu için sizinle paylaşmak istedim.





Ayın ilk zamanlarında yani ten makyajı yaparken Rimmel London'ın Match Perfection fondötenini kullandım. Bu ürüne bir aşkım falan yok sadece bitmesini sitiyorum artık çünkü elimde çok fazla ten ürünü birikti.

RT'in Setting Brush'ı bu ay favorim oldu çünkü pudrayı tüm yüzüme değilde bazı bölgelere uygulamak istediğimde işimi çok kolaylaştırdı.

Yaz'a yakışan fresh, uyanık, canlı göz makyajlarım için Rimmel London'ın Scandaleyes kalemlerinden ten rengi olanı da gözlerimin içinde çok kullandım. Hayatımda gördüğüm en iyi ten rengi kalem değil ama işimi görüyor.





Koton'dan aldığım Lolly isimli parfüm şekerli koku sevenler için güzel bir seçenek. Ben de Haziran boyunca bayılarak kullandım.


Gülsha markasının gül suyunu hem tonik olarak hem de serinlemek istediğimde bol bol tükettim. Şişesinin spreyli olması da inanılmaz kolay bir uygulama sağladı.

Pastel'in koyu mor-bordo 119 numaralı ojesini de silip silip tekrar sürdüm. Yaz aylarında herkes açık renklere yöneliyor biliyorum ama benim renk seçimim mevsimlere göre değişmiyor farkettiğiniz üzere :)






Son favorim de Dove'un Kırık Uçlara Karşı Etkili Saç Bakım Kürü oldu. Bir iki pompa ürünü nemli saçlarıma uygulayarak kullanıyorum. Tamamen olmasa da kırıklarım büyük ölçüde azaldı. Hele ki yeni ombre yaptırmış biri olarak saç uçlarım çok yıpranmıştı. Bu ürün yavaş yavaş toparlıyor diyebilirim.

Benim Haziran'da kullandığım ürünler bunlardı. Siz bu ay neler kullandınız, benimle paylaşırsanız sevinirim.

* Yorumladığım ürünlerin linkleri aşağıda!








2 yorum:

  1. Dove hakkında olumlu yorum görüş duyduğum 3.kişisin demekki yağ almayı bırakıp buna geçiş yapmam lazım(=

    YanıtlaSil