14 Temmuz 2015 Salı

Gosh // Forever Metallic Eyeshadow 06 Plum - Kalem Far





Selamlar yeniden.

Gratis'lerde yeni diyebileceğimiz markalardan biri olan Gosh'un bir kaç ürününü denemek için almıştım. Bugün o ürünlerden biri olan Forever Metallic Eyeshadow'lardan 06 numarayı tanıtacağım.



Gosh, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardan. Ürün çeşitliliği de oldukça güzel.
İki çeşit kalem farı var markanın. Diğerinin de bir örneğini yakında sizlerle paylaşacağım.




Ürünün pigmentasyonu şahane ve uygulamadan 1 dakika sonra sabitleniyor. Gün içinde ne renginde bir sorun oldu ne de kalıcılığında. Baz bile kullanma ihtiyacı hissetmiyorum. Yapısı da oldukça yumuşak.

İçindeki gümüş ışıltılar adının hakkını veriyor. Göz kapağımda metalik bir görüntü yarattı. Kalem formlu olduğundan uygulamada çok kolay oluyor. Göz kapağıma biraz sürüp bir karıştırma fırçasıyla crease kısmını dağıtıyorum ve işlem tamam.

Çoğunlukla gece makyajlarımda kullanıyorum. Gündüz kullanım için fazla iddialı diyebilirim.

Rengi tam bir mor değil. Mavimsi, grimsi bir mor. Bu da göz kapağında daha hoş görünmesini sağlıyor.



Ben çok memnun kaldım. O kadar ki bir sonraki indirimde Silver Rose ve Light Copper renklerini de almayı düşünüyorum. Fiyatlarının 32 lira olması tek dezavantajı. Bence indirimlerde alın. Özellikle %50 indirimlerde çok daha keyifli oluyor.

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder