21 Temmuz 2015 Salı

Beauty Blender





Selamlar!
Yaklaşık 1 aydır elimde olan Beauty Blender'la ilgili fikirlerimi artık sizlerle paylaşma zamanı geldi. Bu tarz çok duyulmuş, çok sevilen ürünler hakkında yorum yapmadan önce inanın çok dikkatli inceliyorum. Diğer ürünlere nazaran daha özenle gözlemliyorum sonuçları.
Bu üründe de öyle oldu. İyi bir incelemeden geçti yani :)

Sephora'dan 55 liraya aldım bu yere göğe sığdırılamayan makyaj süngerini. Daha önce RT Miracle süngeri, Eklips'in makyaj süngerini ve markası dahi olmayan ama bunlarla aynı formdaki makyaj süngerlerini kullandım. Yorumlarımı bunlarla kıyaslayarakta yapmaya çalışacağım.




Bendeki Original olan. Pembe renkte, oldukça yumuşak, yumurta formunda diye bileceğimiz bir sünger. Gördüğünüz şeffaf kutuda geliyor. Ben bu kutuyu atmıyorum çünkü süngeri taşımam gerektiğinde makyaj çantasına atmaktansa kendi kutusunu kullanmak daha hijyenik ve daha az deformasyona neden oluyor.

Bu ürünün yumuşacık olmasının en büyük nedenlerinden biri diğer bir çok markanınki gibi latex içermiyor olması.

Süngeri kullanmadan önce ıslatıp suyunu sıkıyorsunuz. Zaten ıslandığı için sünger nerdeyse ilk halinin iki katı bir boya ulaşıyor. Beauty Blender'ı çok sevmemin en büyük sebebi ürünü inanılmaz doğal duracak şekilde uyguluyor oluşu ve fırçaya göre daha hızlı uygulama imkanı vermesi.
Ancak şunu da söylemeliyim ki fondötenin kapatıcılığı biraz azaltıyor. Ben uygulamayı; ürünü elime alıp süngerin üstüne azar azar alarak yüzüme tampon hareketler halinde uygulama şeklinde yapıyorum. Kesinlikle ürünün çizgi çizgi durmasını engelliyor.

En önemli nokta kullanımdan sonra süngeri yıkamanız! Hem leke kalmaması hem de hijyen sebebiyle her kullanımın ardından süngeri yıkamanızı öneririm. Benim ilk 3-4 yıkamamda süngerin pembe pembe suyu aktı yani boya verdi. Sonra kendiliğinden kesildi.

Özellikle kısıtlı ürün taşıma durumum varsa ten makyajım için sadece bu süngeri alıp fırçaları evde bırakıyorum çünkü birden fazla işe yarıyor.



Bir tarafı sivri olan süngerin bu kısmını; kapatıcımı uygulamada, likit highlighter uygulamada, krem konturu yüzüme uygularken ve burun kenarı-ağız kenarı gibi detaylarda kullanıyorum.




Yuvarlak olan taban kısmını; yüzüme bb krem ya da föndeten uygularken geniş bölgelerde, krem allık uygulamasında ve sivri tarafla uyguladığım konturu dağıtmada kullanıyorum.

Ürüne biraz nazik davranmak gerekiyor bu arada. Yumuşak olduğundan parçalanmaya çok meyilli. Onun dışında ömrü de çok uzun değil, hele ki bir fırçayla kıyaslayacak olursanız hiç değil.

Peki gelelim o ünlü soruya: Verilen parayı hak ediyor mu?

Evet, 55 lira bir sünger için fazla hele ki ömrü kısa bir ürün için ancak muadilleri bana göre bunun yanında başarısız kalıyor o nedenle ben aldığım için mutluyum. Parçalanınca yenisini de alırım.

İyi akşamlar..


   * İlerde RT Miracle süngerinde yazısını bloguma ekleyeceğim!

1 yorum:

  1. evet ben de alırım kesinlikle yeniden sık kullanmasam da seviyorum..

    YanıtlaSil