18 Mayıs 2015 Pazartesi

Met Gala 2015




Herkes Cannes yazısı yazmak için klavye başına geçmişken ben gündemi biraz geriden takip ediyor gibi olacağım biliyorum ama günlerdir Met Gala 2015 görsellerine bakıp "kesin yazmalıyım, allahım kesin yazmalıyım" dediğimden üstünden bunca gün geçmesine rağmen yazıyorum.

Lafı fazla uzatmadan başlayalım. Bu yılın konsepti China: Through The Looking Glass.




Roberto Cavalli imzalı, etekleri tüylü, tamamı transparan ve işlemeli bu upuzuuun kuyruklu tuvalet mi, yoksa beyinin giydiği kadife takım elbise mi daha kötü inanın kararsızım. Her yerin açık sevgili Kim Kardashian, bu kadarı da çok ya!
Birde ben atkuyruğu yapıldığında Kim'de olduğu gibi uç kısmının dan diye küt bitmesini hiç sevmiyorum.
Genel olarak karı koca fazla abartıdan sınıfta kaldılar.





Daha ikinci kişiden anlayabileceğiniz gibi herkes saçmalamaya yemin etmiş bu defa.
Miley Cyrus'u sadece önden gördüğümde bile fazla gelen pencereleri, sırtı ve arkadaki yırtmacıyla birleşince korku filmine dönmüş.
Miley'nin en çok konuşulan taraflarından biri de dişleriydi. Tören boyunca çekilen tüm fotoğraflarında ağzı da dişleri de bir garip duruyor. Neyse Alexander Wang tasarımı bu zımbalı tuvalet çok kötü, saçlarının rengi de fiyasko.



Yeter mi ? Yetmeez!
Daha kötü daha rüküş dercesine giyinmişler resmen. Kerry Washington için mi üzülsem yoksa bu saçma kumaş israfının Prada olmasına mı üzülsem?
Hiç bir şeyini beğenmediğim gibi, hepsi de çok rüküş, hepsi de Uğurkan Erez'in dediği gibi proporsiyonuna uygun değil!



Büyüklerimiz derdi de inanmazdık, gerçekten gelen gideni aratıyor.
Solange Knowles, Giles imzalı elbise demeye dilimin varmadığı bir şeyle katılmış törene. Sanki az sonra UFO lar gelip bunu alıp götüreceklermiş gibi. Vallahi daha şimdiden yazmaktan içim şişti. Kim giydiriyor arkadaş bunları?!


Adriana Lima'nın üstündeki tuvalet bence Osmanbey'den alınmış ama bizi Marc Jacobs diye kandırıyorlar. Kim bu güzelim kadına bu taşlı tuşlu, demode elbiseyi giydirdi ya. Peki o kahkül ne Adriana? O kadar kapalı yakası olan kıyafete o saçları açık bırakıp bizi niye boğuyorsun?
Bi rujun güzel o kadar.


Bee Shaffer, en azından üstüne yorum yapabileceğimiz seçimiyle beni biraz olsun mutlu etti.
Tuvaletin rengine ve göğüs formuna bayıldım. Minik dallar ve çiçekler konsepte çok uygun. Saç modelindeki seçimi de gayet başarılı. Alexander McQueen imzalı tuvaleti belki gerçekten beğendim, belki de bu kadar rezaletin içinde iyi geldi.




Gou Pei imzalı elbise değilde sanki kaftan gibi bir şey bu dediğim bir seçim yapmış Barbados'lu Rihanna. Rengi hiç sevmedim. 3 kişiye taşıttığı kuyruğu da abartının abartısı olmuş. Makyajına bayıldım. Saçları da dümdüz fönlü olsaydı belki saçı da sevebilirdim. Şu kadarını söyleyeyim Rihanna artık rüküşleşiyor.




Biz buna giyinmek demiyoruz Beyonce. Buna overdose falan deriz maksimum. Givenchy Couture tuvaletinin işlemeleri çok güzel ama fazla transparan. Belki işleme yoğunluğu daha fazla olsaydı bir nebze daha hoş durabilirdi.
Yandan atkuyruğu yapılan saçı zaten alakasız buldum, o ucundaki maşalar içimi cız ettirdi.




Yapan yapıyor canım. Kadın konsepte de uymuş,seksi de olmuş, yakıştırmışta. Tommy Hilfiger tarafından modernleştirilmiş bir kimono Karolina Kurkova'nın üstündeki. Saçına, makyajına, kimononun her bir işlemesine bayıldım. Bravo!



Madonna rüküşlükleri sayesinde artık hiç dikkatimi çekmiyor. Moschino tuvaletini hiç beğenmedim. Eldiveni de çok alakasız. Sadece fazla numarası olmayan makyajı fena değil o kadar. Ne konseptle alakası var, ne modayla ne de şıklıkla.



Hani son dakika bir yere gitmek zorunda kalırsınız, kıyafetiniz de hiç uygun değildir, abuk subuk bişey yapıp aklınızca görüntünüzü uygun hale getirdiğinizi zannedersiniz ya heh işte Cara'da onu yapmış.
Stella Mccartney tulumuna hiç bir lafım yok. Şahane bir parça ama konseptle alakasız kalınca eklediği o geçici dövmeleri hem bu tuluma yakıştıramadım hem de konsepte uyduramadım. Topuzu ve makyajı da sevdim. Genel olarak çok hoş ama konsepte uymamış.



Sienna Miller'a biri bu senenin konsepti çuvalmış desek onu bile yakıştırır, öyle bile şık olur. Thakoon imzalı şıkır şıkır takımına bayıldım. Konseptle yüzde yüz örtüşmese de kuşak ve küpelerindeki püsküller falan bana iyi geldi...
Ne biliyim ben bayıldım ya...



Tamam anladık Jennifer Lawrence Dior'un marka yüzü ama kıyafetlerindeki bu sıkıcılık artık baydı beni.
Sadece saçlarını beğendim o kadar. Gayet iyi giydirilebilecek bir kadını bu hale sokmak neden Dior?



Selena Gomez sanki gittikçe şişiyor. Bir de kendisinin hemen hemen her kırmızı halıda yaptığı bu makyajdan bunaldım. Onun dışında elbisesinin pek bi numarası yok. Konseptte Çin geçiyor diye herkes iki püskül tutturmuş, ohh ne rahat. Vera Wang tuvalet belki normal bir tören için iyi ama benim için konsept dışı.




Bence her ödül töreni için transparan giyinme kişi sayısı olsun. Bıktım çünkü bunların sürekli her yeri açık kıyafetler giymesinden. Burun bu defa da Jennifer Lopez Atelier Versace tasarımı, kırmızı pullu payetli bir tuvalet giymiş(!).
Saç ve makyajına bayıldım. İşlemeler yine çok zarif ve güzel ama özellikle kalça bölümündeki fazla abartılı açıklık artık çok gereksiz.
Jennifer Lopez sürekli bunu yapıyor. Ne diyor Ivana Sert: Üstünde tek star olacak Jennifer!



Bu kadar kıro, zevksiz ve abartılı seçimlerin yanı sıra güzel olanlardan biri de Emily Blunt'tu bence. Oldukça zarif ve asil görünüyor Prada'nın içinde. İşlemelere, renk uyumuna ve özlelikle pelerinine bayıldım.



Uma Thurman'ın Atelier Versace seçimiyle ilgili kısa ve öz konuşucam.
Şahanesin ama hani konsept?



Oldu Karen, oldu annem benden de Çin Hükümdarına selam söyle.
Karen Olsen ve Dolce&Gabbana'sı çok fena ya. Konuşulacak bir tarafı yok hakikaten.

Gerçekten yazdığıma yazacağıma pişman oldum. 2 bilemedin 3 tane iyi isim vardı. Daha fiyaskolarda var ama halim kalmadı onları sizlerle paylaşmaya.
Ne diyorsunuz Met Gala 2015 sizce de rüküşler geçidi olmamış mı?


6 yorum: