25 Şubat 2015 Çarşamba

2015 Academy Awards // Oscar Töreni




Bu defa zevkle yazıyorum bir ödül töreni yazısını. Son ödül töreni yazımda çoğunluğu rüküşlerden oluşan bir grup ünlüyü sıkıla sıkıla yazmıştım ama bu sefer farklı.
Çoğunluk çok şık! Elbette ki arada saçmalayanlar var ama o kadarını da görmezden gelicez.


Eveet 2015 yılının Oscar töreninde ünlüler neler tercih etmiş biraz incelemeye hazırsanız buyrum başlayalım.






İlk olarak Gwyneth Paltrow ile başlayalım. Saçlarına ve küpelerine bayıldım. Makyajında tek sevmediğim kaşlarının yok gibi durması. Ne kadar sarışın olırsa olsun bence kaş saçtan bir yada iki ton koyu olmalı. Tuvaleti Ralph and Russo imzalı. Bu elbiseyi başkası giyse beğenmezdim ama Gwyneth'te çok asil durmuş.






Jennifer Lopez'de yüzümü güldürenlerden oldu. Elie Saab seçimiyle beni kalbimden vurdu resmen. At kuyruğu da bu kadar hareketli bir tuvaletle şahane olmuş. Göğüs dekoltesi bile beni rahatsız etmedi.





Ödül törenlerinin asil prensesi Cate Blanchett bu defa kolyesiyle dikkatleri çekmeyi başardı. Kolye Tiffany&Co. Siyah risksiz tuvalet seçimini ona yakıştıramasam da kolyesi hatrına bir şey demiyorum.



Arada saçmalayanlar olabilir demiştim. America Ferrera'da benim için o isimlerden biri oldu. Kıyafeti düğüne katılan kayınvalide gibi. Tuvalet Jenny Packham'a ait olmasa Mahmutpaşa'dan alınmış diyebilirdim. Ya da taşıyışıyla da alakalı olabilir. Saçları, küpeleri her şey üstüme geldi sevemedim.




İkinci saçmalayanda burda! Lorelei Linklater, transparan-payet ne varsa giymiş gelmiş. Hadi o saçma Gabriela Cadena tuvaleti giydin bari saçlarını lüle lüle salmasaydın. Ayrıca elbisede bu kadar kırmızı varken ruju da kırmızı seçmesi hiç olmamış.





Scarlett Johanson, yeşilin en güzel tonlarından birinin içinde çok güzel gözüküyor. Versace tuvaletin en çok boynundaki detayları beğendim. Hafif makyajı güzel ama ben bu saç modelini Scarlett'a hala yakıştıramıyorum.





Jenna Dewan Tatum'un makyajına bayıldım. Eyeliner ve mercan rengi ruju süper. Beyazdan yana seçim yapan Henna Dolce and Gabbana imzalı ışıltılı tuvaletiyle gözüme şahane gözüktü.




Jennifer Aniston yine sıkıcı yine sıkıcı! Herkes uğraşmış şahane olmuş bu kadın o saçını bir değiştiremedi. Atelier Versace tuvaletinin rengini ve etek kısımlarının transparanlığını hiç sevmedim.





Bu yıla 50 Shades of Grey filmiyle Dakota Johnson damga vurdu. Kırmızı Saint Laurent tuvaletinin içinde de gayet iyi görünüyor.onzundaki ışıltılı düğüm detayı, yırtmacı ve saçı güzel dengelenmiş.




Yaza yaza bitiremedim. Şık olsalar bi dert rüküş olsalar ayrı dert. Gelelim Felicity Jones'a. Alexander McQueen tuvaleti çok ihtişamlı ve kendisine çok yakışmış. Sadece etek bölgesinin kırışması görüntüyü basitleştirmiş. Belki dudakta bir iki ton daha canlı bir renk olabilirdi ama ziyanı yok.




 En sevdiğim isimlerden biri de Zendaya oldu. Vivienne Westwood tuvaletinin göğüs ve kol formuna bayıldım ama benim esas sevdiğim olay Zendaya'nın rastalı saçlarıyla bu saten tuvaletin tezatı oldu. Gözüme çok hoş gözüktü.




Buyrun fiyaskonun bayrak taşıyanını görün. Kıyafete geçmeden bu kadar yaşlı bir topuzu hangi akılla yapmış Marion Cotillard onu bir anlamaya çalıştım ama başaramadım. Dior Couture tuvaletini yeryüzünde beğenen var mı merak içindeyim. O kumaş, o kesim, o arkadaki manasız siyah şerit her şey kötü! Sadece küpeleri güzel o da kendisini kurtarmaya yetmedi.




Canım Kate Upton'ım gittikçe kilo alıyor sanki. Hadi dünya onu hafif balık etli sevdi tamam ama bari sırtını, kollarını fırtlaracak elbiseler seçmese. Salvatore Ferragamo tuvaleti artık bence sıradanlaşan tasarımlardan. Ayrıca ben Kate'e siyah tuvaleti hiç yakıştıramadım. Neyse yine de rüküş değil.




Madem herkes giyiniyor ben de soyunayım demiş olacak ki böyle saçma bir seçim yapmış Rita Ora. İlk olarak saçına ve makyajına bayıldım ama sıra elbiseye gelince aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Dekolte dozundaysa her zaman varım ama bu saçmalamaya giriyor artık. Donna Karan imzalı tuvaleti önden çok beğenmeme rağmen kalça kısmının biraz daha kapalı olmasını tercih ederdim. Kadının vücudu kötü falan demiyorum yanlış anlamayın. Hem bir ödül törenine uygun bulmadım hem de dümdüz siyah tülü her yerde görmek hoşuma gitmedi.




Naomi Watts saç modeli ve makyajıyla gönlümü fethetti ancak Armani Prive tuvaletin kesimini beğenmeme rağmen tuğla görüntülü deseni hiç sevemedim. Sanki görüntüyü ucuzlaştırmış.




Gone Girl'ün başrol oyuncusu Rosamund Pike kırmızı tercih edenlerden. Sanırım ilk kez bu kadının bir kırmızı halı görüntüsünü beğendim. Givenchy tuvaletine diyecek tek lafım yok. Yırtmacı, belini ince gösterişi, yakadaki dilim kesim her şey şahane. Saçı ve makyajı da tuvaletle yarışmayacak kadar sde olduğu için bayıldım.




Saint Laurent tuvaletin içinde inanılmaz cool görünen Margrot Robbie'yi de çok beğendim. Saçı ve makyajı da şahane. Tuvaletin en çokta göğüs dekoltesinin Margrot'taki duruşunu sevdim. Kadın sanki günün her saati böyleyim ben der gibi taşımamış  mı tuvaleti?




Sofia Vergara'yı bir kere aşırı seksi olmadan görebilecek miyiz acaba? Zuhair Murad tasarımı tuvaletin rengine ve işlemelerine hasta oldum. Ama o ruj rengi nedir? Ayrıca aynen Jennifer Aniston'da olduğu gibi Sofia'nın da düz fönünden sıkıldım.



Lady Gaga'nın stilini zaten sadece kendi içinde değerlendirdiğimiz için bu özel dikim Azzedine Alaia tasarımı tuvaletini beğendim. Sadece eldivenlerinin bilekte olmasını isterdim çünkü yukarı doğru bollaşan kısım çok kötü gözüküyor. Sanki bulaşık eldiveni takmış gibi. Onun dışında bu kadar geniş formlu elbisenin üstünde saçların zarifçe toplanmış olması ve saç aksesuarı güzel. Başkası olsa göz makyajının biraz daha hafif olmasını isteyebilirdim ama Lady Gaga olunca ona da bir şey demeyeceğim.



İnci işlemeli Calvin Klein tuvalet şahane. Çok zarif ve asil ama ben Lupita Nyong'o'a yakıştıramadım. Sanki bu elbisenin biraz daha büyük göğüslü bir kadında olmasını istedim ki göğüs cupu daha belirgin ve hoş dursun.
Küpe seçimi de bu kadar incili bir tuvaletle yanlış olmuş.


İşte Elie Saab işte zerafet!
Emma Stone yine seçimini Elie Saab imzalı bir tuvaletten yana kullanmış. Hem rengine, hem modeline hem de işlemelerin ışıltısına aşık oldum. Makyajı çok hoş. Belki saçı farklı olabilirsi ama gözlerimi tuvaletten alamadığım için onu görmezlikten geliyorum.



Irina Shayk'ın bu halini görünce Rita Ora'dan özür dileyesim geldi.O bunun yanında soyunmamış. Versace tuvaleti hiç mi hiç beğenmedim. Bizim Türk bir şarkıcı vardı daha doğrusu şarkıcı mı onu da bilmiyorum ama bütün galalara, ödül törenlerine ha göründü ha görünecek cinsten kıyafetler giyerdi, işte ona benzettim. 
Bunun artık şık bir tarafı yok. Tamam sen şahane güzellikte bir kadınsın, vücut süper ama bu ne arkadaş?





Beni bu defa en çok şaşırtan Julianne Moore oldu. Genelde ortalama üstü şık seçimler yapardı ama bu sefer olmamış. Chanel tuvaletini hiç sevmedim. Göğüs ve etek bölgesindeki çiçeklere bir anlam veremedim. Renk seçimi de kötü olmuş. Takıları, saçı ve makyajı dışında bir şey yok.


Daha yazmak istediğim çok isim var ama sizleri de sıkmak istemiyorum. Çoğunluğun iyi seçimler yaptığı Oscar Tören'i de böylece bitti. Şimdi sıra sizde, size göre en güzel kim giyinmiş?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder