28 Aralık 2014 Pazar

Luzdemia Alışverişim




Merhaba, geçtiğimiz günlerde internetten bir Luzdemia alışverişi yaptım. Bu markayı henüz tanımayanlar için hikayeler yaratabildiğiniz kolyeleri var desem güzel bir başlangıç olur diye düşünüyorum.

Öncelikle aldığım iki minik kolyeyle başlayalım sonra işin hikaye kısmını detaylıca anlatırım.



Sağdaki minik bir yuvarlağın üstünde baş harfimin olduğu bir kolye. Bunu 19.90'a aldım. Bazılarınız artık bu harfli kolyelerden sıkılmışsınızdır doğal olarak, ben de öyleydim ama siyah olunca gözüme güzel gözüktü. Geldiğinden beri de severek kullanıyorum.

Soldaki de yine yuvarlak formlu minik, şeffaf bir taş. Bu üründe biraz hayalkırıklığı yaşadım. Sitedeki görselde sanki daha farklı gözüküyordu. Neyse ki rose gold o yüzden severek onu da kullanıyorum. Bunun da fiyatı 19.90'dı.



Kolyelerin yakından görünüşü de bu şekilde. Günlük hayatta da, gece de kullanılabilecek ürünler. Kaşıntı, renk verme gibi bir problem yaşamadım ama daha alalı çokta olmadı tabi.



Gelelim olayın hikaye kısmına. Markanın en ünlü olayı kendi kolyenizi yaratmanız. Zincirini, rengini, içindeki sembolleri seçip kendi hikayenizi boynunuzda taşıyabiliyorsunuz.

Ben gümüş rengi, küçük boy, etrafı taşlı yuvarlak bir luzyolocket seçtim. Kolye ucuna luzyolocket deniyor bu markada.İlla yuvarlak seçmek zorunda da değilsiniz. Kolye hareketli olunca zinciri çok düz olsun diye en düz zincirle birleştirdim.


Geriye içini doldurmak kaldı.




Küçük boy yuvarlaklara en fazla iki sembol (tabi boyutlarına bağlı minik taşlardan bahsetmiyorum) sığıyor. Ben de bu sembol tercihlerimi baş harflerden yana kullandım. Her bir sembol 5 tl idi.
Ben alışverişi yaptıktan iki gün sonra yılbaşı sembolleri çıktı. Onlardan da almak istiyorum.

Yanda gördüğünüz büyük kalpte kolyenin kenarına takılabiliyor ancak ben ayrı kullanmak için aldım. Tek kolye olarak ya da anaktarlık aksesuarı olarak bile kullanılabilir. Onun da fiyatı 15 tl idi. Yine farklı modelleri mevcut.




Görüntüsü bu şekilde oldu kolyemin. Bu arada kolyeyi gönderdikleri minik kutuyu da çok sevdim.







Belki benim saflığım bilmiyorum ama siteden seçtikten sonra onlar sembolleri yerleştirip yolluyorlar ve bir daha açılmıyor zannediyordum. Öyle değil mıknatıslı sistemi var. Açıp kolaylıkla içine yeni semboller yerleştirebiliyorsunuz.

Bunun fiyatını net hatırlamıyorum maalesef ama detaylı bilgi için buradan markanın sitesine ulaşabilirsiniz.


Sevgiler, iyi pazarlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder